KPN en ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Ik heb net gehoord dat KPN geen geld heeft om het ADSL netwerk uit te breiden (MX-Stream). Ook zullen bestaande ADSL centrales niet meer uitgebreid worden.

:(

Nu kan ik nog langer wachten in mijn kleine dorpie totdat er iets "breeds" komt.

Het begon allemaal toen die debiele frequenties werden geveild. Waarom moet de staat zonodig zoveel geld eraan willen verdienen? Uiteindelijk moeten de burgers het toch zelf betalen. Het zou wat zijn als de staat KPN geld moet gaan geven / lenen om het te laten overleven >:)

1 ding houdt me nog op de been... Met ISDN heb je nauwelijks tot geen ploss tijdens online gamen :P

Free Tibet

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Geruchten, geruchten.... KPN gaat nog steeds vrolijk door hoor. Geef eens een BRON van deze geruchten? Ik geloof er niets van namelijk.... :O

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Een vriend van mij heeft nu uiteindelijk na veel vijfen en zessen zijn MXstream aansluiting, ik kon er niet meer bij omdat de centrale vol zou zitten. Bovenstaande vriend kreeg in eerste instantie dezelfde brief. Het aandeel KPN is gekelderd en echt niet omdat het goed met ze gaat. En ikzelf was 1 van de eerste slachtoffers van hun personeelsstop. Inderdaad er zijn geen officiele berichten dat het slecht gaat of dat ze geen geld hebben maar zou jij als beursgenoteerd bedrijf dat soort berichten naar buiten brengen?

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Ik weet dat de subcontractor die aan KPN de ADSL apparatuur verkoopt, 7 van de 10 field engineers heeft ontslagen.

En dat waren de jongens die de apparatuur in de centrales installerde en testen.

Noem het maar een gerucht. i dont care.

|:(

Free Tibet

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dat kan natuurlijk ook zijn omdat de KPN nu ZELF over voldoende mensen en kennis bezit, en ze die sub-contractor helemaal niet meer nodig hebben..... En als zo'n sub-contractor KPN als grootste klant heeft en in een keer 70% van de inkomsten verdwijnen... dan zou ik ook een gedeelte van mijn personeel de zak geven.

Het zegt nog niets over de situatie van KPN zelf, dus ik hou het nog steeds op een gerucht. In Augustus leveren ze netjes de centrale bij mij om de hoek op :) En we hebben al kabel ook....

Bewijzen zijn uiteraard welkom :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Hmmz bij ons hebben ze de wijkcentrale zeer kort geleden afgerond voor adsl (13 juli) en er passen nog steeds mensen bij. Dus hier stoppen ze er iig niet mee.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, geen vage geruchten over ADSL hoor. Zie ook de FAQ.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.