Hi allen,
Ik zoek een upgrade van mijn desktop, jaren low end games gespeeld zoals SC2 en LoL maar laatste tijd meer met Destiny en Anthem bezig. Helaas lopen die niet zo lekker als ik had gehoopt op mijn in 2017 gekochte Azerty Gaming PC (overigens tevreden mee);
De laatste tijd met name Anthem aan het spelen maar loopt toch niet zoals zou moeten.
Volgens de minimum specs zou mijn videokaart goed genoeg moeten zijn, maar de processor is killing it.
Ene dag prima (beetje haperig soms), andere dag onspeelbaar. Processor verbruik is 80-90% alleen op de game.
Setup:
Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00GHz, 3001 MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
8 GB DDR4
Fabrikant BaseBoard Gigabyte Technology Co., Ltd.
Budget is +/-400 euro
Lijkt me dat ik de processor moet upgraden en misschien de videokaart.
Tips?
Groet,
DutchSkies
Ik zoek een upgrade van mijn desktop, jaren low end games gespeeld zoals SC2 en LoL maar laatste tijd meer met Destiny en Anthem bezig. Helaas lopen die niet zo lekker als ik had gehoopt op mijn in 2017 gekochte Azerty Gaming PC (overigens tevreden mee);
De laatste tijd met name Anthem aan het spelen maar loopt toch niet zoals zou moeten.
Volgens de minimum specs zou mijn videokaart goed genoeg moeten zijn, maar de processor is killing it.
Ene dag prima (beetje haperig soms), andere dag onspeelbaar. Processor verbruik is 80-90% alleen op de game.
Setup:
Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00GHz, 3001 MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
8 GB DDR4
Fabrikant BaseBoard Gigabyte Technology Co., Ltd.
Budget is +/-400 euro
Lijkt me dat ik de processor moet upgraden en misschien de videokaart.
Tips?
Groet,
DutchSkies
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchskies op 24-02-2019 22:38 ]