Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.sportwatchestopshops.com/wp-content/uploads/2016/11/Polar-M400-White.jpg

Vond vandaag in de middle of nowhere (in Duitsland!) een Polar M400. Met een beetje bladeren weet ik welke fysieke eigenschappen de eigenaresse heeft en wat haar geboortedatum is. :)

Ik probeer nu te traceren wie de eigenaresse is maar na installatie van FlowSync op mijn MBP ziet hij wel de M400 maar weigert hem. "Verifieer je e-mailadres". De arme eigenaresse heeft nu dus goed nieuws: horloge terecht, maar wie heeft hem dan? :)

Ik kan het log kijken en zie daarin het device id.

De log op het horloge zelf laat een actieve tante zien. Zou mooi zijn om haar te traceren.

Nog meer manieren om info te achterhalen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Contact opnemen met Polar zodat zij de eigenaresse kunnen contacteren?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

Check de log op welk moment zij waar was. Ga vervolgens naar Strava (meeste mensen uploaden naar uiteindelijk) en zoek de betreffende log erbij.

Wellicht ten overvloede, maar wees je wel bewust van de persoonlijke data die erop staat (hartslag, bmi, etc), ook al ga je het niet commercieel gebruiken.
Om bovenstaande reden zal Polar er vermoedelijk weinig mee kunnen en mogen.

Wel tof dat je haar probeert te vinden! (of is het vanwege haar "fysieke" eigenschappen? :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Sport_Life op 24-02-2019 23:31 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Winnende tip van collega! Een van de watch faces heeft je naam en tijd als watch face. We hebben een naam. FB contact zoekende in 3,2,1...

edit: zijn inmiddels weer tijdje verder. Heb op alle manieren contact proberen te leggen. Zelfs vrienden van haar op fb via chat benaderd en de vermoedelijke broer via linkedin. Allemaal niente reactie... Als ze zich nog meldt kan ze hem nog krijgen uiteraard, maar voorlopig ren ik er rondjes mee O-)

[ Voor 52% gewijzigd door Jazzper op 09-03-2019 12:16 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl