webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Vraag
Alle reacties
Check de log op welk moment zij waar was. Ga vervolgens naar Strava (meeste mensen uploaden naar uiteindelijk) en zoek de betreffende log erbij.
Wellicht ten overvloede, maar wees je wel bewust van de persoonlijke data die erop staat (hartslag, bmi, etc), ook al ga je het niet commercieel gebruiken.
Om bovenstaande reden zal Polar er vermoedelijk weinig mee kunnen en mogen.
Wel tof dat je haar probeert te vinden! (of is het vanwege haar "fysieke" eigenschappen?
)
Wellicht ten overvloede, maar wees je wel bewust van de persoonlijke data die erop staat (hartslag, bmi, etc), ook al ga je het niet commercieel gebruiken.
Om bovenstaande reden zal Polar er vermoedelijk weinig mee kunnen en mogen.
Wel tof dat je haar probeert te vinden! (of is het vanwege haar "fysieke" eigenschappen?
[ Voor 22% gewijzigd door Sport_Life op 24-02-2019 23:31 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Winnende tip van collega! Een van de watch faces heeft je naam en tijd als watch face. We hebben een naam. FB contact zoekende in 3,2,1...
edit: zijn inmiddels weer tijdje verder. Heb op alle manieren contact proberen te leggen. Zelfs vrienden van haar op fb via chat benaderd en de vermoedelijke broer via linkedin. Allemaal niente reactie... Als ze zich nog meldt kan ze hem nog krijgen uiteraard, maar voorlopig ren ik er rondjes mee
edit: zijn inmiddels weer tijdje verder. Heb op alle manieren contact proberen te leggen. Zelfs vrienden van haar op fb via chat benaderd en de vermoedelijke broer via linkedin. Allemaal niente reactie... Als ze zich nog meldt kan ze hem nog krijgen uiteraard, maar voorlopig ren ik er rondjes mee
[ Voor 52% gewijzigd door Jazzper op 09-03-2019 12:16 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl