Sodastream smaken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.790 views

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vandaag heb ik een Sodastream apparaat gekocht. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de favoriete smaken zijn van medebezitters.

Dus... Hoe drinken jullie de Sodastream het liefst?

Poll: Hoe drink je het liefst vanuit Sodastream?
Pink Mojito
Bahamas Piña colada
Italian Spritz
Energy Classic
Orange Classic
Lemon Lime
Cola
Ginger Ale
Tonic
Diet Orange
Diet Lemon Lime Classic
Cola Light Classic
Ice Tea Lemon
Lemon Drops
Raspberry Drops
Orange Drops
Grenadine
Agrum
Ice Tea Peach
Pink Grapefruit Zero
Geen smaak / kraanwater
Andere aanmaaklimonade
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401583&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind alle smaken (in principe) zonde van de suiker/andere ingrediënten. Voor mij is de naturel-smaak (gekoeld kraanwater) lekker genoeg.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

We hebben nu 6 jaar een sodastream, ding is leuk/lekker als je de juiste smaken kan vinden maar eigenlijk te bewerkelijk.

Je kan een taste set erbij aanschaffen op de site, en het is zeker waard via bv de chinese site een adapter voor een normale CO2 erbij aan te schaffen scheelt je veel kleine co2 flesjes.

Wat ons uiteindelijk "nekt" is dat het mixen van de "smaakjes" teveel rompslomp is niet eens de smaak enzo. te vaak stroomt de fles over en zit je met een kliederboel.

btw pre-mix kan je ook in grotere volumes kopen bv coca-cola enzo, en diy of ander apparaat kopen betekend meteen veel onderhoud na gebruik dus sodastream ding is niet perse slecht maar voor het gelazer + smaak hmm geef mij maar kant en klaar.(of niet)

Tja vanalles

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
vso schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:55:
... het is zeker waard via bv de chinese site een adapter voor een normale CO2 erbij aan te schaffen scheelt je veel kleine co2 flesjes. ...
Bedoel je alternatieve co2 flesjes? Kan je een link sturen? Ben wel benieuwd.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Een poll is niet een goed begin van een serieus topic in AZ. Dit topic gaat op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.