Ik heb laatst van mijn schoonvader een NAS gekregen omdat hij een grote zolderopruiming deed.
Nu heb ik alleen een probleem...
Alles doet het, hij start op, geen rode lampjes, ik kan m pingen, de finder ziet hem, maar zodra ik connect met de NAS, krijg ik geen inlog scherm om de instellingen etc. aan te passen...
Nu heb ik al geprobeerd verschillende firmware er op te zetten, alleen dat lukte niet echt, om namelijk een firmware-update te doen moet je het bestand uitpakken, maar dat gaat niet omdat het .tar.gz bestanden zijn.
De enige firmware-update die ik kon doen, was al de meest recente en heeft niet echt geholpen.
Ik heb ook al op verschillende apparaten getest of ze werkten
Laptop-Win7 (Chrome, Firefox, IExplorer)
Laptop-Win8 (Chrome)
Raspberry-pi (Firefox)
Computer-Win10 (Opera, Chrome, Firefox, IExplorer, Edge)
alle browsers gaven een error dat de site niet toegankelijk is.
Mijn hoofd: "Help!"
Nu heb ik alleen een probleem...
Alles doet het, hij start op, geen rode lampjes, ik kan m pingen, de finder ziet hem, maar zodra ik connect met de NAS, krijg ik geen inlog scherm om de instellingen etc. aan te passen...
Nu heb ik al geprobeerd verschillende firmware er op te zetten, alleen dat lukte niet echt, om namelijk een firmware-update te doen moet je het bestand uitpakken, maar dat gaat niet omdat het .tar.gz bestanden zijn.
De enige firmware-update die ik kon doen, was al de meest recente en heeft niet echt geholpen.
Ik heb ook al op verschillende apparaten getest of ze werkten
Laptop-Win7 (Chrome, Firefox, IExplorer)
Laptop-Win8 (Chrome)
Raspberry-pi (Firefox)
Computer-Win10 (Opera, Chrome, Firefox, IExplorer, Edge)
alle browsers gaven een error dat de site niet toegankelijk is.
Mijn hoofd: "Help!"