Er is ietscmisgegaan met firmware update. Ik kom niet verder meer dan Himedia scherm. Opnieuw installeren via USB lukt niet, maar heb ook geen idee of er Android 5 of 7 opstond. Is er nog een oplossing mogelijk of is het over en uit.
Vraag
Alle reacties
Allicht kan je mogelijk wat info vinden in [Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic
De site van Himedia zelf geeft als mogelijke flash-procedure: http://www.himediatech.co...px?TypeId=11&FId=t14:11:4
Het is me niet duidelijk "waar je niet verder komt" of wat je al geprobeerd hebt. Welk firmware heb je gedownload en staat nu op USB?
De site van Himedia zelf geeft als mogelijke flash-procedure: http://www.himediatech.co...px?TypeId=11&FId=t14:11:4
Het is me niet duidelijk "waar je niet verder komt" of wat je al geprobeerd hebt. Welk firmware heb je gedownload en staat nu op USB?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hij blijft hangen op logo Himedia. Zowel bij firmware 2.0 (Android 7) als 1.01 ( Android 5.1) geprobeerd (gedownload van Futeko) in beide gevallen start het installeren enkele tellen en daarna liggend Android mannetje met een kruis
Waarom die oude versies? Tenzij ik verkeerd lees, zijn ze bij 2.1.1 of 1.1.0 (official of custom firmware). Misschien (maar ik ken je device niet) kan je helemaal niet downgraden van de laatste versie die je wel op je Q5 had staan?Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:48:
Hij blijft hangen op logo Himedia. Zowel bij firmware 2.0 (Android 7) als 1.01 ( Android 5.1) geprobeerd (gedownload van Futeko)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik snap wat je bedoelt. Ik had in eerste instantie de hoogste nieuwe versie geïnstalleerd maar dit gaf dus als alleen opstart beeld. toen bedacht ik mij dat er misschien Android 5.1 opstond i.p.v. 7 en was mij idee gewoon volledig opnieuw op te starten met eerste versie en dan in stappen updaten maar niets lijkt het te doen. Ik ben bang dat het over een uit is omdat je de harde schijf niet kan benaderen vanuit bv een pc kan ik ook niet zien wat er fout is. Maar in ider geval bedankt voor het meedenken