Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epdm2be
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 03:48
Hi,

Ik ben geïnteresseerd in deze kaart specifiek vanwege zijn korte lengte waardoor dit de enige high(er)-end RTX-kaart is die in mijn huidige PC-kast past. En gezien de RTX2070 een vergelijkbare performance heeft als een GTX1080 zou dit een aangename upgrade zijn voor mijn VR-ervaring (Oculus rift CV1) met betrekking tot een hogere supersampling ten opzichte van mijn huidige GTX1070. En ja, ik heb dus die korte witte kaart van Asus (GTX1070 Dual OC). Welke in mijn huidig systeem (i7-6700,16GB Ram etc...) perfect en stil werkt. Ook bij hevige VR-games ;-)

Jammer genoeg lees ik regelmatig dat bepaalde (korte) kaarten nogal wat herrie produceren (coil whine, fans etc...) dus bij deze de vraag of er iemand met deze videokaart specifiek ervaring heeft? En of die persoon zijn/haar ervaring met mij wil delen?

Of weet er iemand een review/test op het Net? Want ik heb tot nog toe nergens iets gevonden van deze kaart specifiek. Behalve dan dat ie niet in de USA is uitgekomen en enkel in Europa/Azie beschikbaar is.

Blijkbaar is Inno3D niet meer zo populair.

Alvast bedankt voor jullie ervaringen/moeite.

epdm2be

[ Voor 21% gewijzigd door epdm2be op 24-02-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er passen er nog meer in je PC: https://tweakers.net/pric.../1302812;1301110;1256783/ dus misschien dat je daar ook nog kan kijken qua reviews?

Het helpt trouwens niet echt dat je niet post welke case je nu hebt; ongetwijfeld een kleintje maar misschien denk/kijk je verkeerd en passen er toch andere GPU's ook in?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof