Ik zoek een?
Nieuwe CPU, GPU en PSU (omdat 450 mij te weinig lijkt?)
Wat is je budget?
Ongeveer +/- 800 eurie
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor MSI als grafische kaart, maar als er goedkopere alternativen zijn (wel ''A'' merk) die
beter presteren vind ik dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de PC vooral gebruiken voor gamen op 1080 (ultra) maar in de toekomst 4k (medium graphics+),
ik ga me eventueel ook een HTC Vive kopen (of de opvolger daarvan als die er dan is)
Games o.a
Battlefield 5
Apex Legends
Far Cry New Dawn
Metro
Op dit moment zijn dit me specs;
CPU: G4560
GPU: MSI Geforce 1050 TI Gaming X 4G
MOBO: MSI B250 PC MATE
PSU: Corsair CX-M 450M
RAM: Kingston HyperX Fury DDR4 2400 2x4
HDD: WD Blue WD10EZEX 1TB SATA 6GB
Deze PC heb ik 1,5 jaar geleden samengesteld met een minimum budget om na een half jaar de CPU te upgraden en naderhand de grafische kaart. Dit dus niet te hebben gedaan twijfel ik of ik nu ipv alleen een nieuwe cpu te kopen meteen een nieuw mobo met cpu en ram te kopen ivm dat ik maar tot 7th gen cpu kan met het huidige mobo. Echter blijft mijn budget wel vast staan ongeacht welke route. Verder werkt alles perfect.
Mijn idee van upgrade;
Wie o wie weet wat het beste is om te doen?
Overigens snap ik dat 750w dik overkill is maar voor de prijs en de dingen die ik lees is de prijs erg goed.
Uiteindelijk komt er ook nog een SSD en 2 extra ram sticks, dit neem ik nu niet.
Nieuwe CPU, GPU en PSU (omdat 450 mij te weinig lijkt?)
Wat is je budget?
Ongeveer +/- 800 eurie
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor MSI als grafische kaart, maar als er goedkopere alternativen zijn (wel ''A'' merk) die
beter presteren vind ik dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de PC vooral gebruiken voor gamen op 1080 (ultra) maar in de toekomst 4k (medium graphics+),
ik ga me eventueel ook een HTC Vive kopen (of de opvolger daarvan als die er dan is)
Games o.a
Battlefield 5
Apex Legends
Far Cry New Dawn
Metro
Op dit moment zijn dit me specs;
CPU: G4560
GPU: MSI Geforce 1050 TI Gaming X 4G
MOBO: MSI B250 PC MATE
PSU: Corsair CX-M 450M
RAM: Kingston HyperX Fury DDR4 2400 2x4
HDD: WD Blue WD10EZEX 1TB SATA 6GB
Deze PC heb ik 1,5 jaar geleden samengesteld met een minimum budget om na een half jaar de CPU te upgraden en naderhand de grafische kaart. Dit dus niet te hebben gedaan twijfel ik of ik nu ipv alleen een nieuwe cpu te kopen meteen een nieuw mobo met cpu en ram te kopen ivm dat ik maar tot 7th gen cpu kan met het huidige mobo. Echter blijft mijn budget wel vast staan ongeacht welke route. Verder werkt alles perfect.
Mijn idee van upgrade;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 248,94 | € 248,94 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 539,- | € 539,- |
| 1 | Gigabyte G750H | € 64,99 | € 64,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 852,93 | |
Wie o wie weet wat het beste is om te doen?
Overigens snap ik dat 750w dik overkill is maar voor de prijs en de dingen die ik lees is de prijs erg goed.
Uiteindelijk komt er ook nog een SSD en 2 extra ram sticks, dit neem ik nu niet.