"Inverted" als selectie optie voor behuizingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Topicstarter
Ik mis in de pricewatch een optie voor "inverted" als selectiecriterium.

Dus met mainboard links en opening of window rechts, ipv het gebruikelijke mainboard rechts en opening/window links.

Online is er best wat te vinden uiteraard, maar ik zou het een heel handige vinden in de pricewatch selectie. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Goed idee, ik ga dit even op onze to-do-lijstje plaatsen :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@unezra 't Was even wat uitzoekwerk, maar ik heb een specificatie met bijbehorend filter aangemaakt voor inverted behuizingen. Deze is te vinden onder "Eigenschappen behuizing" -> "Inverted". Ik heb voornamelijk gekeken op andere fora, dus wat nu alvast is aangevinkt is zeker niet de definitieve lijst. Mocht je zelf verbeteringen willen aandragen, kan dat via het tabje "Kenmerken" -> "Verbeter productgegevens" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:41:
@unezra 't Was even wat uitzoekwerk, maar ik heb een specificatie met bijbehorend filter aangemaakt voor inverted behuizingen. Deze is te vinden onder "Eigenschappen behuizing" -> "Inverted". Ik heb voornamelijk gekeken op andere fora, dus wat nu alvast is aangevinkt is zeker niet de definitieve lijst. Mocht je zelf verbeteringen willen aandragen, kan dat via het tabje "Kenmerken" -> "Verbeter productgegevens" :)
Held!

Ik keek er nog keihard overheen ook. :)

Bays en Aansluitingen --> Eigenschappen Behuizing --> Inverted

Levert al een leuk lijstje op waar ik mee aan de slag kan.

Nu nog een behuizing vinden die aan al mijn wensen en eisen voldoet...

(Had daar, los van dit, ook al een topic over geopend, zal ook daar even crosslinken. unezra in "Inverted PC case met window, veel 3,5" of 5,25" bays" )

Ná Scaoll. - Don’t Panic.