Beste mensen op dit forum,
ik wil over een tijdje mijn pc (lenovo ideacentre) upgraden. De specs zijn: amd ryzen 1400, 8gb ram, amd radeon rx 570 4Gb. Hier is een linkje naar de volledige specs van de pc pricewatch: Lenovo IdeaCentre 720-18ASU 90H1003GMH
Ik wil de pc upgraden met een nieuwe processor, een nieuwe betere koeling, een ander moederbord, nieuwe ram sticks, een nieuwe case en waarschijnlijk ook een betere voeding omdat ik niet durf te zeggen of de voeding die ik nu heb al die nieuwe stroomvreters wel aankan (bijna een nieuwe pc dus 😉) ik ben zelf echt een fan van die mooie RGB lampjes
. Het over zetten van de pc in de nieuwe case en alle onderdelen instaleren komt goed. Ik wil het het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk maar mijn budget ligt een beetje tussen de €600 en €800. Ik speel vaak fortnite, rocket league en pc bulding simulator. Op fortnite heb ik vaak flinke lag spikes die helaas pas stoppen als de settings lager worden gezet 😢 vandaar het verlangen naar een upgrade. Rocket league en pc building simulator verlopen probleemloos op 60-80 fps met max settings met afentoe een kleine lag spike. Ik wil graag op fortnite met max settings rond de 100 fps constant willen halen (het liefst meer natuurlijk) en rocket league en pc building simulator zitten dan ook wel goed denk ik. zou dit mogelijk zijn met dat budget? Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en het meezoeken
ik wil over een tijdje mijn pc (lenovo ideacentre) upgraden. De specs zijn: amd ryzen 1400, 8gb ram, amd radeon rx 570 4Gb. Hier is een linkje naar de volledige specs van de pc pricewatch: Lenovo IdeaCentre 720-18ASU 90H1003GMH
Ik wil de pc upgraden met een nieuwe processor, een nieuwe betere koeling, een ander moederbord, nieuwe ram sticks, een nieuwe case en waarschijnlijk ook een betere voeding omdat ik niet durf te zeggen of de voeding die ik nu heb al die nieuwe stroomvreters wel aankan (bijna een nieuwe pc dus 😉) ik ben zelf echt een fan van die mooie RGB lampjes