Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-11 14:47
Ik heb een achteruitrijcamera in mijn auto gebouwd. Die heeft een wifi netwerk en zodra ik hem in zijn achteruit zet springt hij mooi aan etc.

Maar omdat ik mijn telefoon voor navigatie en muziek gebruik zou ik graag internet hier op willen. Dit gebeurt nu niet omdat hij met het wifi netwerk verbonden is.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
-ios truc door een statisch ip toe te wijzen
-via ontwikkelaars opties data altijd aangezet

Verder ben ik nog een aantal dingen tegengekomen waar ik niks aan heb, zoals de code hoe dit in een app zou worden opgelost etc. Hier heb ik niks aan want de app is al ontwikkeld (f-car)

Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is?

Ps, ik maak gebruik van "automate", ik was als laatste redmiddel aan het denken om een script te schrijven wat automatisch met het WiFi netwerk verbind als de snelheid onder de bijvoorbeeld 10 km is. Ik weet alleen niet hoe praktisch dat is... :+

Alle reacties

Verwijderd

SL3Y4R schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:28:

Maar omdat ik mijn telefoon voor navigatie en muziek gebruik zou ik graag internet hier op willen. Dit gebeurt nu niet omdat hij met het wifi netwerk verbonden is.
Je hebt het hier over je telefoon neem ik aan, niet de camera?

Als je op de telefoon de instelling "Automatisch overschakelen naar mobile data" inschakelt?
Mobile data gebruiken wanneer er geen internettoegang via wifi is. Er kunnen kosten voor datagebruik in rekening worden gebracht.

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-11 14:47
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:27:
[...]

Je hebt het hier over je telefoon neem ik aan, niet de camera?

Als je op de telefoon de instelling "Automatisch overschakelen naar mobile data" inschakelt?

[...]
Ik heb het inderdaad over mijn telefoon. En als ik dat doe dan ben ik wel verbonden met het WiFi netwerk, maar ik krijg geen data meer van de camera...

Verwijderd

Dan wordt het lastig denk ik, omdat de telefoon de ene (data) of de ander (wifi) verbinding pakt, en niet tegelijkertijd.
Wellicht kan je iets bouwen met de app "Tasker"