New super mario bros Wii

Pagina: 1
Acties:
  • 739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik vroeg me af of het spel New super mario bros Wii hetzelfde is als de opvolger van de Wii U wat daarna weer voor de switch is uitgekomen als de deluxe versie.

Afbeeldingslocatie: https://duckduckgo.com/i/c9966eab.png

Heb in die tijd wel kort een wii gehad, maar daarna verkocht in het begin om de games toen nog was te saai waren.. Heb her daarna allemaal niet meer zo gevolgd wat er daarna allemaal op de markt was gekomen.

Heb recent weer een nieuwe wii gekocht.. En wil dus de rest weer herbeleven (wetend dat grootst gedeelte van het online gebeuren al verleden tijd is)

[ Voor 15% gewijzigd door Robin4 op 23-02-2019 18:28 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Geen idee! Je kan natuurlijk wel ff de walktroughs van beide games opzoeken ;

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wii U en de Switch versie zijn hetzelfde spel, alleen heeft de Switch versie betere graphics.
Vergeleken met de Wii bevat de Switch versie ook New Super Luigi U. Deze was niet aanwezig bij de Wii versie.

Deze info is via Google makkelijk te vinden ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Ike. op 23-02-2019 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:12
Ike. schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:11:
Wii U en de Switch versie zijn hetzelfde spel, alleen heeft de Switch versie betere graphics.
Vergeleken met de Wii bevat de Switch versie ook New Super Luigi U. Deze was niet aanwezig bij de Wii versie.

Deze info is via Google makkelijk te vinden ;)
Je vergeet alleen dat de Wii versie en de WiiU/Switch versie niet hetzelfde zijn :p De WiiU/Switch games zijn een sequel op de Wii game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Nou het ging er eigenlijk om dat ik New super mario bros U Deluxe voor de nintendo switch al hebt liggen.

Dit zou dan de New super mario bros. wii U en New luigi wii U moeten zijn..

Alleen wat ik wil weten is of dat de versie van de Wii (de eerste versie) precies hetzelfde is met de zelfde levels wat je ook voor de wii u kan kopen..

Of is de Wii versie geheel anders dan de wii u en de switch versie..

Overigens zou niet weten waar ik dat via google zou kunnen vinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
Wii versie is geheel anders. Je kan toch gewoon gamespot.com raadplegen? Is 5 sec werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik kijk nooit op gamespot. Dus had het ook niet kunnen weten. Vandaar dat ik het hier vroeg.
In de zin of iemand dat wel wist.

Bij deze weet ik genoeg en kan ik de game bestellen. Vriendelijk bedankt voor de hulp van iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Robin4 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:23:
Ik vroeg me af of het spel New super mario bros Wii hetzelfde is als de opvolger van de Wii U wat daarna weer voor de switch is uitgekomen als de deluxe versie.
Nee.
Heb in die tijd wel kort een wii gehad, maar daarna verkocht in het begin om de games toen nog was te saai waren.. Heb her daarna allemaal niet meer zo gevolgd wat er daarna allemaal op de markt was gekomen.

Heb recent weer een nieuwe wii gekocht.. En wil dus de rest weer herbeleven (wetend dat grootst gedeelte van het online gebeuren al verleden tijd is)
Jammer dat je hier niet een jaar eerder mee kwam, dan had je nog het beste van het beste van Wiiware en Virtual Console kunnen meepakken, waaronder een aantal leuke games die nergens anders te krijgen zijn.
Verder was het online gebeuren op de Wii niet super interessant, dus heel veel heb je niet gemist. Mario Kart online is leuk, maar kan je nou beter op de Switch doen.

Anyway, Wii heeft zat leuke games, inclusief een paar die onterecht over het hoofd gezien worden door veel mensen, of van die casual gamers die games met een "kiddy" look automatisch links laten liggen.

Zack & Wiki, Little King's story en Another Code zijn wat mij betreft van dat soort aanraders.

Dan het gebruikelijke lijstje natuurlijk:
Mario Galaxy 1+2
Zelda Skyward Sword (en Twilight Princess als je die niet voor de Cube hebt)
Metroid Prime 3
Fire Emblem
Xenoblade Chronicles
Muramasa
De Blob
Red Steel 2 (zelf ben ik een Wii FPS fan, dus ik zou de andere games ook overwegen, Red Steel 1 en Conduit)

Zelf heb ik nog een backlog van games om te kopen, aangezien ik later er geen geld meer voor had. Xenoblade Chronocles, Mario Galaxy 2, The Conduit 2, Sin & Punishment, and The last story en Tatsunoko vs Capcom staan daar op bijvoorbeeld.

Verder vond ik persoonlijk Deadly Creatures en Fragile Dreams ook goed, maar die worden in het algemeen minder aangeraden door anderen.

Al met al heeft de Wii toch een aardige lijst me exclusives.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Heb eerder op mijn eerste wii toen ook virtual console games online gekocht..
Maar hier had ik altijd een gemengd gevoel over (echt speelde ik er ook niet echt vaak mee..) En vond het toen ook erg duur wat je er voor moest betalen..

Die oude nes en snes games kan je tegenwoordig overal spelen..
Zo heb ik ook nog een mini nes en een mini snes staan waar dit mogelijk op zou zijn..

Dus ik mis het virtual console gaming eigenlijk niet.

Misschien dat ik later toch ook nog een wii u ga overwegen voor zoals super mario galaxy 3.

[ Voor 9% gewijzigd door Robin4 op 23-02-2019 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Robin4 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:05:
Heb eerder op mijn eerste wii toen ook virtual console games online gekocht..
Maar hier had ik altijd een gemengd gevoel over (echt speelde ik er ook niet echt vaak mee..) En vond het toen ook erg duur wat je er voor moest betalen..

Die oude nes en snes games kan je tegenwoordig overal spelen..
Zo heb ik ook nog een mini nes en een mini snes staan waar dit mogelijk op zou zijn..

Dus ik mis het virtual console gaming eigenlijk niet.

Misschien dat ik later toch ook nog een wii u ga overwegen voor zoals super mario galaxy 3.
Nou 1] wiiware en VC zijn 2 verschillende dingen, wiiware zijn nieuwe games, en 2] zoals ik al zei, daar zitten bij beide games tussen die nergens anders digitaal te krijgen zijn. Maar goed, het maakt niet uit verder, je kan ze toch niet meer kopen.

En Mario Galaxy 3 bestaat niet.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:46
Mijn god... Google eens!

[ Voor 74% gewijzigd door Exo81 op 24-02-2019 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Voor wii ware en vc games die je nog niet gekocht hebt is emulatie met dolphin eigenlijk nog een manier (naast iets waar hier niet over gesproken mag worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag is beantwoord en het topic gaat nu over totaal andere zaken. Hij gaat daarom dicht.

@Robin4 iets meer aantonen wat je al geprobeerd hebt, is op zijn plaats voor toekomstige vragen. Aangeven dat je het niet kan vinden is niet zo nuttig. Aangeven waar je op zoekt en wat je wel vindt, en wat je dus nog mist wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.