EVGA 750 G2 Molex kabels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SiruZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik zoek Molex kabels voor een EVGA 750G2 voeding
Onlangs heb ik via marktplaats verschillende componenten van iemand overgenomen. De verkoper heeft alles netjes opgestuurd en alles is ook netjes aangekomen alleen het probleem is dat hij de molex kabels vergeten mee te sturen en deze ook niet meer heeft. Ik ben dus opzoek naar kabels voor de voeding zodat ik mijn SSD's kan aansluiten, maar het probleem is dat ik deze nergens kan vinden bij een Europese webwinkel. Heeft iemand een idee waar ik deze bij het liefst een Nederlandse webshop tegen een fatsoenlijke prijs kan kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door SiruZ op 23-02-2019 17:51 ]

Beste antwoord (via SiruZ op 24-02-2019 17:01)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:29
Heb je al eens contact met EVGA opgenomen? Hun aftersales zijn meestal uitstekend.

Als alternatief zou je ook nog via Cablemod of een andere partij een third party sleevedbkabel kunnen zoeken?

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:17
Molex heb je niets aan voor een ssd. SATA kabels moet je hebben. Zitten die er ook niet bij?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

SiruZ schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:19:
Ik zoek Molex kabels voor een EVGA 750G2 voeding
Onlangs heb ik via marktplaats verschillende componenten van iemand overgenomen. De verkoper heeft alles netjes opgestuurd en alles is ook netjes aangekomen alleen het probleem is dat hij de molex kabels vergeten mee te sturen en deze ook niet meer heeft. Ik ben dus opzoek naar kabels voor de voeding zodat ik mijn SSD's kan aansluiten, maar het probleem is dat ik deze nergens kan vinden bij een Europese webwinkel. Heeft iemand een idee waar ik deze bij het liefst een Nederlandse webshop tegen een fatsoenlijke prijs kan kopen?
Deze kabels zitten er bij https://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=220-G2-0750-XR

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:29
Heb je al eens contact met EVGA opgenomen? Hun aftersales zijn meestal uitstekend.

Als alternatief zou je ook nog via Cablemod of een andere partij een third party sleevedbkabel kunnen zoeken?

• SiruZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08-2024
Uszka schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:31:
Molex heb je niets aan voor een ssd. SATA kabels moet je hebben. Zitten die er ook niet bij?
Ik bedoelde de Sata kabels maar er stonden op de website als molex kabels. Maar die zitten er helaas niet bij
Pyramiden schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:08:

Nog niet, maar ik krijg een kabel opgestuurd van een vriend van me dus het probleem is opgelost. Toch bedankt voor het meedenken !