Siditamentis astuentis pactum.
lol
[edit:] Ed heeft ook eens een modpuntje gebruikt
.
[edit:] Ed heeft ook eens een modpuntje gebruikt
Ik ben fan van dingen
Nu niet meer 
Moet toch niet veel gekker worden zeg. Voor de zekerheid zal ik eens informeren of Vrederust (een psychiatrische inrichting hier in de buurt) toevallig een paar mensen mist, die nu allemaal liggen te modereren...
Moet toch niet veel gekker worden zeg. Voor de zekerheid zal ik eens informeren of Vrederust (een psychiatrische inrichting hier in de buurt) toevallig een paar mensen mist, die nu allemaal liggen te modereren...
Virussen? Scan ze hier!
Dattie omlaag gaat is veeel leuker
Hmm was inderdaad leuk dat ie op 4 stond maar niet echt serieus een 4 waard. Hoewel een MHz met kleine Z hoort is algemeen bekent dus niet echt must read klasse 
Hoe dan ook ga zo door en dan eindig je zeker nog wel eens op +4
Hoe dan ook ga zo door en dan eindig je zeker nog wel eens op +4
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ehm.. het is niet een post van mij hoor, het viel me op, en ik vond 'm sterk.
Siditamentis astuentis pactum.
Toch weer een vreemd kevertje gevonden, zie maar :
)
(let op de volgorde, de 0.80 eerder dan de -1 (van mij)Beoordelingen: +1, +1: Grappig, +1: Ondergewaardeerd, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, +0.57: Inzichtvol, Totaal: 2.77 / 8x
Virussen? Scan ze hier!
Misschien heeft die -1 modder hem later ingestuurd als die van jou maar in ieder geval iets leuks voor femmeOp dinsdag 24 juli 2001 15:24 schreef wildhagen het volgende:
Toch weer een vreemd kevertje gevonden, zie maar :
[..]
(let op de volgorde, de 0.80 eerder dan de -1 (van mij)![]()
)
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Nee, die -1 was van mij, want nadat ik de mod had gedaan heb ik hem nog eens bekeken, en toen was dit nog de enige moderatie, die 0.8 kwam er pas later bij.Op dinsdag 24 juli 2001 15:30 schreef wauskes het volgende:
[..]
Misschien heeft die -1 modder hem later ingestuurd als die van jou maar in ieder geval iets leuks voor femmekijken hoe die daar op reageert
Ach, het maakt verder ook niet uit, alleen beetje vreemd.
Virussen? Scan ze hier!
Die -0,8 zou wel eens van mij kunnen zijn...Op dinsdag 24 juli 2001 15:31 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nee, die -1 was van mij, want nadat ik de mod had gedaan heb ik hem nog eens bekeken, en toen was dit nog de enige moderatie, die 0.8 kwam er pas later bij.
Ach, het maakt verder ook niet uit, alleen beetje vreemd.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Pff, d'r is echt een kleuter bezig hoor, moet je eens kijken wat-ie voor mods krijgt:
Overigens is de hele thread nogal overgewaardeerd, véél +3's en zelfs +4's die op 2 horen.
Daar zakt je broek toch vanaf?Beoordelingen: +1, +1: Grappig, +1: Ondergewaardeerd, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, +0.57: Inzichtvol, +0.44: Behulpzaam, -0.50: Overgewaardeerd, Totaal: 2.71 / 10x
Overigens is de hele thread nogal overgewaardeerd, véél +3's en zelfs +4's die op 2 horen.
Virussen? Scan ze hier!
Op dinsdag 24 juli 2001 15:36 schreef wildhagen het volgende:
code:
1
| \/ |
..véél +3's en zelfs +4's die op 2 horen..
Die hele draad ga ik straks effe door 
de reactie waar het hier in deze draad begon staat nu op +2 ik krijg em niet lager
de reactie waar het hier in deze draad begon staat nu op +2 ik krijg em niet lager
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
staat op 1
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
staat ie imo heel goedOp dinsdag 24 juli 2001 17:37 schreef Spice het volgende:
staat op 1
Pagina: 1