Iphone 7 scherm vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:51
Goedendag tweakers.

Het scherm van mijn iPhone 7 is defect geraakt tijdens het vervangen van de accu (eigenschuld). Maar nu wil ik een nieuw scherm kopen en kom dus bij fixjeiphone etc terecht. Daar zijn de schermen bijv 80€. Als ik nu via AliExpress of eBay bestel zijn ze maar 15-30€.

Hoe weet ik wat nou goeie iPhone schermen zijn? Neem aan dat fix bedrijfjes ze ook ergens bestellen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jboy1991 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:47:
Goedendag tweakers.

Het scherm van mijn iPhone 7 is defect geraakt tijdens het vervangen van de accu (eigenschuld). Maar nu wil ik een nieuw scherm kopen en kom dus bij fixjeiphone etc terecht. Daar zijn de schermen bijv 80€. Als ik nu via AliExpress of eBay bestel zijn ze maar 15-30€.

Hoe weet ik wat nou goeie iPhone schermen zijn? Neem aan dat fix bedrijfjes ze ook ergens bestellen.
Vergeet niet dat je boven de €22,- ook btw moet betalen, en inklaringskosten(+-€15,-)
Verder moet je kijken of het een (compleet) voorgemonteerd scherm is of dat je camera etc om moet zetten.
A++ kwaliteit is ongeveer het beste wat je kunt kopen.(heb je niet meer gesloopt bij zelf 'reparatie')

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 23-02-2019 15:57 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:51
Hackus schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:56:
[...]

Vergeet niet dat je boven de €22,- ook btw moet betalen, en inklaringskosten(+-€15,-)
Verder moet je kijken of het een (compleet) voorgemonteerd scherm is of dat je camera etc om moet zetten.
A++ kwaliteit is ongeveer het beste wat je kunt kopen.(heb je niet meer gesloopt bij zelf 'reparatie')
Ah dat was ik vergeten.

En ja er is alleen 1 kabeltje gescheurd van het scherm.