goedemiddag mede tweakers mijn ouders zijn op zoek naar een goede ebike voor zichzelf en zien door de boemen het bos niet meer met alle merken wattage oplaad eisen en de hoe vaak je de accu kan laden tot die op is tussen de 400 en 14000 keer.
ze willen ook niet meer dan 1000 euro uitgeven voor een fiets.
nou hebben ze wel wat leuke gezien bij stella fietsen maar daar lees ikerg veel klachten over bij verschillende foras.
ze fietsen er alleen de zomer mee op de camping en langs de oevers daar dus geen duizenden kilometers per jaar.
is er iemand die enige ervaring heeft met wat ieder geval belangrijk is om op te letten qua merk wattage en oplaad mogelijkheden??
ikzelf heb ook wat lopen googlen maar met het aanbod kan ik er zelf ook niet echt wijs uit worden wat ik ze moet aanraden.
voordeel bij stella is wel dat er garantie aan huis is.
ze willen ook niet meer dan 1000 euro uitgeven voor een fiets.
nou hebben ze wel wat leuke gezien bij stella fietsen maar daar lees ikerg veel klachten over bij verschillende foras.
ze fietsen er alleen de zomer mee op de camping en langs de oevers daar dus geen duizenden kilometers per jaar.
is er iemand die enige ervaring heeft met wat ieder geval belangrijk is om op te letten qua merk wattage en oplaad mogelijkheden??
ikzelf heb ook wat lopen googlen maar met het aanbod kan ik er zelf ook niet echt wijs uit worden wat ik ze moet aanraden.
voordeel bij stella is wel dat er garantie aan huis is.