Zscaler Switzerland Gmbh ?

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Mijn vrouw wordt al sinds een paar weken lastig gevallen door iemand die haar steeds email berichten stuurt.

Deze persoon stuurt zijn emails met een yahoo account dus ip adres van de persoon is daaruit niet te achterhalen zoals ik op internet gelezen heb.
Dus heb ik een ip val in de mail gezet en deze heeft hij aangeklikt, nu heb ik dus zijn ip adres en wanneer ik deze op infosniper.net invoer geeft hij aan dat de provider naam Zscaler Switserland Gmbh is.
En ook de locatie amsterdam is niet relevant want ik woon in de provincie groningen, en hij schrijft in de mail dat hij haar altijd ziet lopen met de hond dus hij woont in het zelfde dorp als ik.

Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord en kan er ook weinig tot niets over vinden, en vraag mij af of dit wel van een particuliere internetverbinding is of dat hij vanaf een kantoor of andere werkplek deze emails verstuurd?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen om deze persoon te achterhalen, en of dat er nog meer trucks zijn om hem te traceren?

het ip adres van die persoon is: <weggehaald> (misschien dat iemand hier iets mee kan?)

[ Voor 1% gewijzigd door DJSmiley op 23-02-2019 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Kan je niet gewoon het emailadres van de afzender blokkeren, of anders een regel aanmaken in je mail client dat deze mails automatisch verplaatst worden naar de prullenbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat voor mails zijn het? Persoonlijke stalkmails? Kent die persoon haar?

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 23-02-2019 10:26 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03
Je kan eventueel abuse mailen ( poc-abuse@zscaler.com volgens RIPE) en het daar uitleggen, maar met 1 melding zullen ze niet veel doen.

Mocht het echt extreem worden, dan zou je natuurlijk ook een melding kunnen doen bij de politie mbt stalking.

Los van het feit dat een IP niet altijd 1:1 aan een persoon te koppelen is (dat is bv hier het geval - het lijkt een ip van een cloudboer) is het niet de bedoeling dat we hier uberhaupt aan een man-hunt ala dumpert beginnen.

Dit topic is gesloten.