Website lang offline

Pagina: 1
Acties:
  • 1.998 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 15:28
Hoi
Ik zit een paar jaren op een datingsite om gezellig te chatten met een vrouw, maar die is bijna een maand offline gegaan zonder redenen hiervan. Maar dit gebeurde ook al 2 jaar gelden dat ze paar weken offline zijn gegaan.

Mag een hostingprovider of iemand zomaar zonder redenen de website offline laten gaan zonder dat iemand op de hoogte wordt gesteld? Ik vind het eigenlijk websitebezoekers de vertrouwen hebben verloren in dat iemand de website beheert...

Groeten
Misterven1

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

DataGhost

iPL dev

Voor niets gaat de zon op, als de website kennelijk niet beheerd wordt en de rekeningen niet betaald worden kan het de hoster aan z'n reet roesten wat er precies gehost wordt, maar de stekker gaat eruit. Je kan eventueel nog proberen in de whois, KVK e.d. te zoeken wie de beheerder is en die proberen te bereiken, maar ik gok dat als het zo ver gekomen is, deze persoon weinig meer voor je gaat betekenen.

De website is overigens hoogstwaarschijnlijk niet "zonder redenen" offline, jij bent alleen niet op de hoogte gesteld van de redenen.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 22-02-2019 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58

Yucon

*broem*

Betaal je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Boeit toch niet?

Je betaalt ook voor iets als XboxLive of PSN; als je de kleine letters GOED leest, kan zonder opgaaf van reden of restitutie de stekker eruit worden getrokken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
ja natuurlijk, man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gimmick
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06-2024
De Hostingprovider heeft niets te maken met de bezoeker van de pagina.
Dus ja, die mogen de site gewoon op zwart zetten.
Jij als bezoeker bent niet door de hostingprovider gedupeerd, maar door de website eigenaar.

Melkunie zal AH ook geen melk leveren, als ze niet betalen.
Daar heb jij als klant helemaal geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
Gimmick schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:08:
De Hostingprovider heeft niets te maken met de bezoeker van de pagina.
Dus ja, die mogen de site gewoon op zwart zetten.
Jij als bezoeker bent niet door de hostingprovider gedupeerd, maar door de website eigenaar.

Melkunie zal AH ook geen melk leveren, als ze niet betalen.
Daar heb jij als klant helemaal geen invloed op.
Klopt, ik gok op natuurlijk dat eigenaar van website problemen heeft met hosting met betalen van facturen. Ze hadden wel paar jaren wel eens problemen gehad met hostingprovider waar men ook andere facturen betaald moeten worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je had natuurlijk in die paar jaar dat je met die specifieke vrouw aan het chatten was ook gewoon haar telefoonnummer of e-mailadres kunnen vragen ;)
Helemaal als de website al eerder onbetrouwbaar leek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
Wellicht is zo dat vele datingsites veelal gaan verhuizen naar een andere hostingprovider als ze bij huidige hostingprovider de facturen niet meer kunnen betalen binnen nom van tijd. Maar eigenaren van websites zijn erg slim dan een hostingprovider.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:15

MsG

Forumzwerver

Wat voor site hebben we het hier over? Gezien je blijkbaar na al die tijd nog steeds via de website chat moet ik heel erg aan dit soort fenomenen denken:

[YouTube: De Monitor | Datingsites met nepprofielen]

En betaal je per bericht of iets dergelijks of heb je gewoon een maandelijks abonnement?

Het is hoe dan ook gek natuurlijk dat je zonder bericht ineens niet meer op de website komt. Op een mobieltje of op iemand anders zijn of haar internet werkt de website ook niet? M.a.w. het probleem is niet lokaal?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Wellicht handig als je ook aangeeft om welke datingsite het gaat.
Een grote site als Relatieplanet of tindr gaat niet zomaar even van hosting veranderen.

Edit: Ook zoals de poster boven me aangeeft begin ik bijna te denken dat je op één of andere vage site zit die veel geld vraagt voor berichten. Helemaal gezien het feit je blijkbaar geen andere contact gegevens van je chatpartner lijkt te hebben.
Misschien zit je al jaren met een 40-jarige Nigeriaanse man te chatten ;)

Edit2:
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:33:
ja, het is een seksdatingsite. www.bestesexdates.nl. daar zit ik op.
Je betaalt 25 euro om wat berichten te sturen. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat je behoorlijk "genaaid" bent :|
https://www.datingwebsite...-oplichters-en-fakers.php

[ Voor 81% gewijzigd door fm77 op 22-02-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
ja, het is een seksdatingsite. www.bestesexdates.nl. daar zit ik op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als ik hier zo kijk (https://www.datingwebsites.nl/reviews/bestesexdates/) lijkt het me dus precies dat soort sites als waar ik een filmpje van postte. Ben je je er bewust van dat je met een fictief iemand zit te praten die je nooit van z'n levensdagen gaat ontmoeten en als zodanig niet eens bestaat?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je ze al gebeld?
Adres staat op hun gearchiveerde website bij contact
https://web.archive.org/web/*/http://www.***knip**.nl

Het noemen ervan vind ik een beetje privacyschending, en een directe link plaatsen naar 18+ materieel dat vind ik een beetje ver gaan. ;)
Anyway, ik heb het adres wel naar hem toe ge-DM'ed. Dan kan hij met de beheerder overleggen.

Aangaande de reactie zou ik wel je abonnement opzeggen. Wat ik heb ook een naar voorgevoel dat je met een heel iemand anders zit te chatten dan je daadwerkelijk denkt ;).

[ Voor 43% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 20:51 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gimmick
Zoals @MsG al aangeeft, neem je verlies, en move on..

Zelfs Badoo heeft betere 'resultaten'

* Gimmick is blij onder de pannen te zijn, met bijna 20j huwelijk
Ik zou het echt niet (meer) aankunnen om zo op zoek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:41:
Heb je ze al gebeld?
Adres staat op hun gearchiveerde website.
https://web.archive.org/web/*

Noemen vind ik een beetje privacyschending, en een link plaatsen naar 18+ dat vind ik een beetje ver gaan.
Anyway, ik heb het adres wel naar hem toe ge-DM'ed. Dan kan hij met de beheerder overleggen.
Als je het niet vindt kunnen, waarom link je dan zelf naar een website waar de link ook in genoemd staat? En wat is er precies privacyschending :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:45:
[...]

Als je het niet vindt kunnen, waarom link je dan zelf naar een website waar de link ook in genoemd staat? En wat is er precies privacyschending :?
Er is een verschil tussen een directe link en een indirecte link. Ik heb geen zin in een mod-knip omdat er naar 18+ wordt verwezen. Dan vind ik een overzichtpagina naar de gearchiveerde sites nog wat 'beschermder' naar mijn gevoel.

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:47:
[...]

Er is een verschil tussen een directe link en een indirecte link. Ik heb geen zin in een mod-knip omdat er naar 18+ wordt verwezen. Dan vind ik dit nog wat 'beschermder' naar mijn gevoel.
De precieze link staat in jouw link 8)7 Noem dat maar een indirecte link... Plus dat jouw link ook NSFW-beelden laat zien overigens. Dus ik zou 'm sowieso weghalen...

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 22-02-2019 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

@Hahn , mijn link linkt niet direct naar die website.
Maar het is mijn gevoel. Ik link liever niet direct naar een 18+ website. ;)
Maar lekker belangrijk ook ... :z

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar lijkt me prima als inderdaad de boel weer even wordt weggehaald door een mod. Wij 3 hebben al kunnen constateren wat voor soort datingwebsite dit was, en helaas is dit dus een met fictieve profielen, waar je dus semi-legaal wordt opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:49:
@Hahn , mijn link linkt niet direct naar die website.
Maar het is mijn gevoel. Ik link liever niet direct naar een website. ;)
Weet je wat hier de grap is? Dat de originele website veel minder NSFW is. De originele website doet het niet, jouw Web Archive link laat daadwerkelijk naakte vrouwen en piemels zien als je snapshots bekijkt. Dus ik zou je post maar aanpassen, als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:51:
[...]

Weet je wat hier de grap is? Dat de originele website veel minder NSFW is. De originele website doet het niet, jouw Web Archive link laat daadwerkelijk naakte vrouwen en piemels zien als je snapshots bekijkt. Dus ik zou je post maar aanpassen, als ik jou was.
Ik zie niet direct naakte vrouwen en piemels achter die link, maar enkel gewoon Archive.org met hun overzichtjes van die websites die gearchiveerd zijn. Maar ik heb hem maar weggeknipt. Het adres is nu bekend bij @Misterven1 , echter gaf hij aan dat ze daar niet thuis gaven.

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Ik zie niet direct naakte vrouwen en piemels achter die link, maar enkel gewoon Archive.org met hun overzichtjes van die websites die gearchiveerd zijn. Maar ik heb hem maar weggeknipt.
Binnen 1 klik op een datum van een snapshot zie je genoeg naakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:54:
[...]

Binnen 1 klik op een datum van een snapshot zie je genoeg naakt.
Dan is het geen directe link ;). Maar ik heb het weggeknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:54:
[...]

Wow, lastig hè om toe te geven dat je beter niet naar die website had kunnen linken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:54:
[...]

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:55:
[...]

Wow, lastig hè om toe te geven dat je beter niet naar die website had kunnen linken?
Is deze discussie echt nuttig in dit topic? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:55:
[...]

Ik zag ook even geen andere manier hoewel ik graag behulpzaam wou zijn 8)7.
Maar lekker belangrijk verder. Ik hoop dat ik in dat halfuurtje nu maar geen tere zieltjes heb geraakt met die site die linkte naar 18+ in dat geval, sorry :*...
Klaar! :P

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
De beheerder is: De Brouwer Internet Concepts BV te TIlburg, daar hebben ze die website gemaakt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:28:
Mag een hostingprovider of iemand zomaar zonder redenen de website offline laten gaan zonder dat iemand op de hoogte wordt gesteld?
Ik denk dat het een heel erg goed idee is om een nieuwe wet te maken waarin dit is opgenomen.

O ja om daarna te zeuren dat we in zo'n bureaucratisch land wonen met te veel regeltjes.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:35:
De beheerder is: De Brouwer Internet Concepts BV te TIlburg, daar hebben ze die website gemaakt volgens mij.
Lees nog even mijn reactie en die van anderen, en denk daarna nog even goed na of je hier wel tijd en energie in wilt steken....

Wat is nou precies het doel van dit topic? Wil je de site graag terug, wil je de beheerders opzoeken, of wil je echt weten of ze de website op zwart mogen gooien nadat ze je geld aangenomen afgepakt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
fm77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:42:
[...]

Lees nog even mijn reactie en die van anderen, en denk daarna nog even goed na of je hier wel tijd en energie in wilt steken....

Wat is nou precies het doel van dit topic? Wil je de site graag terug, wil je de beheerders opzoeken, of wil je echt weten of ze de website op zwart mogen gooien nadat ze je geld aangenomen hebben?
'

Ik heb jullie reacties al gelezen, maar ik wil de beheerders echt niet opzoeken hoor. Echter wou ik het weten of legaal was om websites om offline gehaald worden om duistere redenen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
gast schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:42:
[...]

Ik denk dat het een heel erg goed idee is om een nieuwe wet te maken waarin dit is opgenomen.

O ja om daarna te zeuren dat we in zo'n bureaucratisch land wonen met te veel regeltjes.
Dat is een heel goede punt om aan de overheid te bekennen waar aan ze moeten werken om transparant mogelijk te zijn tegenover de websitebezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:46:
[...]

'

Ik heb jullie reacties al gelezen, maar ik wil de beheerders echt niet opzoeken hoor. Echter wou ik het weten of legaal was om websites om offline gehaald worden om duistere redenen hiervoor.
Legaal in die zin, er zal in de AV zeker ergens staan dat ze op elk moment 'de service' kunnen stoppen, dus dat opzicht is het zeker mogelijk.

Enige punt dat daaruit komt, als jij betaald voor toegang tot die website, of je ergens deel van je geld terug kan krijgen.
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:47:

Dat is een heel goede punt om aan de overheid te bekennen waar aan ze moeten werken om transparant mogelijk te zijn tegenover de websitebezoekers.
Maar ben je dan happy, als er letterlijk op een site staat:
Je praat hier 99% kans met nep profielen, je betaald voor een nep-chat. Wij kunnen deze site sluiten wanneer we genoeg geld hebben verdiend.

Daar komt Nederland geen kloot mee verder, als bedrijven nog steeds op randje oplichting blijven zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2019 21:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Ik denk dat je je beter kunt afvragen of het legaal is dat ze je geld aftroggelen, en je in de waan laten dat je echt met een potentieel gedesinteresseerde vrouw aan het chatten bent... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Iedereen mag zijn site dichtgooien als hij dat wilt. Maar hoe eventuele lopende gebruikers-abonnementen dan worden afgehandeld hangt wel af volgens de voorwaarden van die website. Als er staat iets instaat zoals 'zonder opgaaf van reden of restitutie de stekker eruit kan worden getrokken.' dan is dat nou eenmaal zo.

Als je twijfelt kan je er ook een juridische zaak van maken, maar het is geen paar tientjes waard. De eigenaren lijken al gevlucht, en onbereikbaar, dus trek je conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:50:
Iedereen mag zijn site dichtgooien als hij dat wilt. Maar hoe eventuele lopende gebruikers-abonnementen dan worden afgehandeld hangt wel af volgens de voorwaarden van die website. Als er staat iets instaat zoals 'zonder opgaaf van reden of restitutie de stekker eruit kan worden getrokken.' dan is dat nou eenmaal zo.

Als je twijfelt kan je er ook een juridische zaak van maken, maar het is geen paar tientjes waard. De eigenaren lijken al gevlucht, en onbereikbaar, dus trek je conclusies.
Het zou heel goed kunnen dat die eigenaren gevlucht kunnen zijn... maar de Kvk nummer is van een internetbedrijf uit Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:52:
[...]

Het zou heel goed kunnen dat die eigenaren gevlucht kunnen zijn... maar de Kvk nummer is van een internetbedrijf uit Tilburg.
Misschien is het wel dat internetbedrijf? Als mijn website http://www.a.nl heet, mag ik die ook op de KVK van mijn bedrijf B zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:55:
[...]

Misschien is het wel dat internetbedrijf? Als mijn website http://www.a.nl heet, mag ik die ook op de KVK van mijn bedrijf B zetten.
In zekere zin mag volgens mij je wel dat een andere KVK van een andere bedrijf op website zetten. Er is nog geen geldende regels hierover gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:55:
[...]

Is het geen beter idee om in te gaan op het potentiële/waarschijnlijke scenario dat hij gewoon al jaren gescammed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
fm77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:01:
[...]

Is het geen beter idee om in te gaan op het potentiële/waarschijnlijke scenario dat hij gewoon al jaren gescammed is?
Ze vroegen nooit naar mijn telefoonnummer of adres van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:06:
[...]

Ok, maar je hebt ze wel al jaren betaald om contact te hebben met een vrouw.
Heb je echt nooit aan haar gevraagd om via een andere manier contact te hebben? Telefoon of mail bijvoorbeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:06:
[...]

Daarom juist. Tenzij je echt gelukkig wordt van de fantasiegesprekken, kun je je geld beter ergens anders in steken. Een date ga je op dit soort sites nooit krijgen (want de vrouwen die je ziet bestaan niet). Ga dan gewoon de gratis porno-tubes af. Dat is dan nog echter. Of chat met webcam girls, die reageren ook echt. En daar kun je ook geld aan kwijt (maar is ook niet verplicht).

Wees verstandig, laat je niet misleiden. Als je je ervan bewust bent en echt graag dat geld eraan uitgeeft, be my guest, maar je maakt oneerlijke mensen stinkend rijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 22-02-2019 22:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
fm77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:10:
[...]

Ok, maar je hebt ze wel al jaren betaald om contact te hebben met een vrouw.
Heb je echt nooit aan haar gevraagd om via een andere manier contact te hebben? Telefoon of mail bijvoorbeeld?
Ja, dat hadden we ook geprobeerd om op een andere manier contact te hebben zoals telefoon of mail, maar ze heeft nare ervaringen met vroegere dates die ze via telefoon of mail had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
Room42 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:10:
[...]

Daarom juist. Tenzij je echt gelukkig wordt van de fantasiegesprekken, kun je je geld beter ergens anders in steken. Een date ga je op dit soort sites nooit krijgen (want de vrouwen die je ziet bestaan niet). Ga dan gewoon de gratis porno-tubes af. Dat is dan nog echter. Of chat met webcam girls, die reageren ook echt. En daar kun je ook geld aan kwijt (maar is ook niet verplicht).

Wees verstandig, laat je niet misleiden. Als je je ervan bewust bent en echt graag dat geld eraan uitgeeft, be my guest, maar je maakt oneerlijke mensen stinkend rijk.
Dat is waar ook, er zijn ook echte Facebookdatingpagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:08
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:21:
[...]

Ja, dat hadden we ook geprobeerd om op een andere manier contact te hebben zoals telefoon of mail, maar ze heeft nare ervaringen met vroegere dates die ze via telefoon of mail had.
Lees deze post nog eens:
MsG schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:27:
Wat voor site hebben we het hier over? Gezien je blijkbaar na al die tijd nog steeds via de website chat moet ik heel erg aan dit soort fenomenen denken:

[YouTube: De Monitor | Datingsites met nepprofielen]

En betaal je per bericht of iets dergelijks of heb je gewoon een maandelijks abonnement?

Het is hoe dan ook gek natuurlijk dat je zonder bericht ineens niet meer op de website komt. Op een mobieltje of op iemand anders zijn of haar internet werkt de website ook niet? M.a.w. het probleem is niet lokaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:21:
[...]

Ik weet niet of je het serieus meent.. Indien ja, zie je "het" echt niet? :X
Of is dit een trolltopic. In dat geval doe je het goed! _/-\o_

Voor de vrijdagavonden zijn dit vaak wel de beste topics overigens! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door fm77 op 22-02-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

fm77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:01:
[...]

Sure... dat had ik al verteld, en andere Tweakers hier ook ;).
AW_Bos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:41:

Aangaande de reactie zou ik wel je abonnement opzeggen. Want ik heb ook een naar voorgevoel dat je met een heel iemand anders zit te chatten dan je daadwerkelijk denkt ;).
En als je het wilt laten doordringen....
Een beetje educatief materiaal van onze publieke omroepen kan misschien geen kwaad.

Dan weet je dat je écht genept wordt. En wáár verdienen ze dat geld toch van... :P
Juist... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 22-02-2019 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
fm77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:30:
[...]

Ik weet niet of je het serieus meent.. Indien ja, zie je "het" echt niet? :X
Of is dit een trolltopic. In dat geval doe je het goed! _/-\o_

Voor de vrijdagavonden zijn dit vaak wel de beste topics overigens! ;)
Ik meende echt wat ik ook zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmick
Misterven1 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:38:
[...]

Ik meende echt wat ik ook zei.
Wij ook !

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GC8YSRX/2019-02-23-00-28-05-Window.png

Je bent enorm naïef als je hierin meegaat

"slechte ervaringen met eerdere dates" en geen persoonlijk contact willen zijn toch écht wel de felle lampen en sirenes om niet verder te gaan.
Heb je ooit wel eens een foto van zo'n dame gekregen ?

Die al eens door de Google image search gehaald ?
grote kans dat het een profielfoto is van een Russisch of Exotische profielenpagina.
Met een beetje 'mazzel' heeft die er meer op staan ( die jij ook al gekregen hebt ;) )

Maargoed, als jij je lekker laat maken door een fantasie, mag dat natuurlijk, maar betaal er niet meer voor, tblop heeft een hele verzameling cam-sites met 'echte' dames die ook gewoon terugpraten.

[ Voor 6% gewijzigd door Gimmick op 23-02-2019 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aan de TS: grote kans dat je met een man aan het chatten was op zo'n site....

Ooit een mannelijke collega gehad van een jaar of 22 die dat werk een tijdje gedaan heeft 'in between jobs', hij deed zich in de chat voor als vrouw :X
En hij was niet de enige daar.

Ik meen dat 'ie het een maandje volgehouden heeft, toen speelde zijn geweten teveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03
Goed, dit topic gaat dus nergens over.

En dat een of andere dubieuze fakewebsite down is... Tja, dat is alleen maar gunstig en ter bescherming van sommige mensen beter :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.