Ik ben zelf geïnteresseerd in VR games spelen en ik vroeg me af of het slim is om nu nog PlayStation VR te kopen?(ik ben van plan hem tweedehands te kopen)
Vraag
Alle reacties
Als je het spelaanbod op dit moment het geheel het geld waard vindt, waarom zou je het dan niet doen? Als je nog jaren nieuwe games wilt... Tja, kijk even wat er nog is aangekondigd, zou ik zeggen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Als je een PC hebt die snel genoeg is zou ik voor VR daar de voorkeur aan geven, maar los daarvan lijkt mij PSVR nog steeds de moeite. Het is nog niet achterhaald, er lijkt niet een opvolger aan te komen op korte termijn. Als ik een PS4 zou hebben en geen Rift, dan zou ik dat zeker doen.
Saved by the buoyancy of citrus
@Cyphax korte termijn? Geruchten geven de PS5 een release tussen nu en 18 maanden. Grote kans dat er tzt een betere set accesoires komt.
Geen idee wat PS4 VR kost maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de nieuwe Ace Combat, kan je maar zeer selectief een paar dingen in VR spelen.
Geen idee wat PS4 VR kost maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de nieuwe Ace Combat, kan je maar zeer selectief een paar dingen in VR spelen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja, het is het geld waard. Geweldig apparaat en heel veel toffe games, al moet ik zeggen dat ik het niet dagelijks gebruik.
Als je tweedehands koopt is er sowieso niks aan de hand, want als het niet bevalt verkoop je hem voor hetzelfde bedrag weer door.
Als je tweedehands koopt is er sowieso niks aan de hand, want als het niet bevalt verkoop je hem voor hetzelfde bedrag weer door.
Laat dat eerst maar eens niet meer geruchten zijn en laat eerst voor de PSVR een opvolger aangekondigd worden.MAX3400 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:13:
@Cyphax korte termijn? Geruchten geven de PS5 een release tussen nu en 18 maanden. Grote kans dat er tzt een betere set accesoires komt.
Tzt is al niet meer kortetermijn wmb.
Saved by the buoyancy of citrus
Qua titels zou ik toch echt de PSVR aanraden. Moss, Astro Bot, Resident Evil 7, Ace Combat.Cyphax schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:11:
Als je een PC hebt die snel genoeg is zou ik voor VR daar de voorkeur aan geven, maar los daarvan lijkt mij PSVR nog steeds de moeite. Het is nog niet achterhaald, er lijkt niet een opvolger aan te komen op korte termijn. Als ik een PS4 zou hebben en geen Rift, dan zou ik dat zeker doen.
Atro Bot en R7 kan ik onderstrepen. Echt hele goede VR ervaringen. Sinds december vorig jaar ook de vr en echt heel gaaf.bram1984 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:50:
[...]
Qua titels zou ik toch echt de PSVR aanraden. Moss, Astro Bot, Resident Evil 7, Ace Combat.
Tetris Vr ook echt een belevenis. Na vr wil je niet meer terug.
Heb even op marktplaats gekeken. Vrij hoge prijzen t.o.v. de aanbiedingen een paar maanden geleden. Toen had je een nieuwe V2 voor 188,- incl astrobot.
135,- voor een V1 zou ik dan niet doen.
135,- voor een V1 zou ik dan niet doen.
Pagina: 1