Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Cor1950
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-04 07:41
Ik heb een nieuwe gebruiker (bijv user2) aangemaakt en die administrator gemaakt. Daarna heb ik de oude gebruiker (bijv user1) compleet verwijderd, inclusief gebruikersbestanden. Maar bij het opstarten van windows wordt nog steeds user1 getoond in het aanlogscherm, maar die bestaat dus niet meer. Moet ik elke keer user2 en nieuwe wachtwoord intikken. Irritant dus. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij het opstarten user2 getoond wordt ?
...

...
...

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@Cor1950 Wat heb je zoals gevonden via 'Google' ?
ik kom al snel dit tegen

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-04 14:17
Heb je user1 via Windows instellingen verwijderd (zoals het hoort) of enkel de user mappen verwijderd?

Wellicht even via "systeem eigenschappen" - tabblad "geavanceerd" - "gebruikersprofielen", kijken of user1 daar nog bij staat en zoja, even verwijderen.
https://www.clickx.be/windows/164852/164852/

Gero71 wijzigde deze reactie 22-02-2019 19:25 (49%)

Misery and hate will kill us all.

• belrpr
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:19
Verwijder gebruiker via "computer management" of via instellingen gebruikers.

• Cor1950
Gero71 : het verwijderen via windows instellingen ging niet helemaal goed, ik was vergeten user1 af te melden , en toen bleek user1 wel verwijderd, maar de bestanden waren er nog. Die heb ik handmatig verwijderd na een windows herstart.
Hackus en belrpr : user1 is echt weg nu, zowel in instellingen gebruikers al de bestanden. Maar telkens als ik windows opstart probeert ie dat wel met user1 ipv user 2 en moet ik telkens user2 intikken met bijbehorend wachtwoord.

• Cor1950
Ik heb het nu goed: ik heb via de opdrachtsprompt : control userpasswords2 : vinkje gezet bij gebruikers moeten naam/wachtwoord intikken gezet, windows opnieuw gestart, daarna opnieuw control userpasswords2 : vinkje weer verwijderd. Nu gaat ge goed, bedankt voor het meedenken
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True