Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.
Don't trust an atom, they make up everything.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je blijft?Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:06:
Ik kan mijzelf steeds minder vinden in de nieuwe structuren.
MSX 2 rulez more
[Voor 9% gewijzigd door BazzH op 22-02-2019 22:59]
Think smart........ Act stupid........
PSN: plexforce (ps4)
Hoe weet je dat?Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:25:
Is het niks of wordt het niks is er snel weer iets anders gevonden. Bedankt Allen !
Je bedoelt dat het niks wordt of dat ik weer snel iets anders heb?
Dat je snel iets anders hebt, die zekerheid heb je toch niet?Galaxis schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:44:
[...]
Je bedoelt dat het niks wordt of dat ik weer snel iets anders heb?
[Voor 31% gewijzigd door Cpt.nIX op 23-02-2019 09:48]
Ligt aan je branche he. We zijn niet allemaal schoonmaker.YaYo86 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:44:
[...]
Dat je snel iets anders hebt, die zekerheid heb je toch niet?
Cunning linguist.
Beetje mosterd na de maaltijd dan, maar ik had zelf de eerste twee keer dat ik een nieuwe baan accepteerde ook veel moeite om de knoop door te hakken. Dat waren ook beiden niet al te grote bedrijven met een familiale sfeer.Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:25:
Bedankt voor alle antwoorden, ondanks het spannende? gevoel heb ik de knoop doorgehakt en het contract opgestuurd. Is het niks of wordt het niks is er snel weer iets anders gevonden. Bedankt Allen !
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
"It takes but one foe to breed a war, master Warden, not two. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Quote for truth
Heel begrijpelijk. Toen ik mijn eerste IT werkgever na 3 jaar wilde verlaten, nadat ik er 4x promotie had gemaakt in die 3 jaar en toch een boel geleerd heb, vond ik het ook erg lastig. Ik wist dat het juist was (had uiteenlopende redenen, van management gedrag, tot salaris, tot groei), en toch vond ik het erg moeilijk om op te zeggen. Ik heb zeker een week lang "OK morgen echt" gezegd, en toen het uiteindelijk echt ging gebeuren voelde ik me er heel naar onder. Net alsof je ze verraad. Wat blijkt? Niets is minder waar. Het is gewooon zakelijk. Goed uit elkaar gaan is belangrijk, en that's it.Galaxis schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:42:
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie ervaringen. Ondanks dat ik absoluut zin heb in een nieuwe uitdaging heb ik toch een naar gevoel. Zoals eerder gezegd, ik kan het niet omschrijven eigenlijk, of het nu spanning, angst of wat anders is. Uiteraard ga ik de schepen achter mij niet verbranden, je weet maar nooit wat de toekomst brengt.
When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!
Het is spannend een nieuwe uitdaging zo werkt het altijd. Ik ben nu zelf al een paar jaar freelancer en ik doe het elk jaar ongeveer. En dat gevoel blijft altijd een beetje.Galaxis schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:42:
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie ervaringen. Ondanks dat ik absoluut zin heb in een nieuwe uitdaging heb ik toch een naar gevoel. Zoals eerder gezegd, ik kan het niet omschrijven eigenlijk, of het nu spanning, angst of wat anders is. Uiteraard ga ik de schepen achter mij niet verbranden, je weet maar nooit wat de toekomst brengt.
Tesla MX - Leaf 2.zero
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
Galaxis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:48:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Galaxis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:48:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[Voor 26% gewijzigd door Galaxis op 15-07-2019 08:09]
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details