• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ken het gevoel wat je beschrijft, maar: Bij twijfel niet inhalen :)

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

CurlyMo

www.pilight.org

Yep, een natuurlijk proces in zulke situaties. Dus als je dat weet, weet je ook dat je nooit weg komt als je daar niet overheen weet te stappen ;)

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:35
De laatste stap is hierbij het lastigste, zeker als je ergens al 7 jaar werkt. Zelf heb ik ook na ruim 4,5 jaar de stap genomen naar een ander bedrijf, en ik weet ook nog wel de dag dat ik toen alles op heb gezegd. Het voelde gek, maar ook wel weer vrij en los van alle gekkigheid die er toen binnen dat bedrijf speelde. Zelf had ik vooral de angst voor de "onzekerheid", want ik had natuurlijk na die 4,5 jaar een vast contract en had het lekker "vrij" in mijn werktijden en dergelijke. Die stap is niet eenvoudig, maar uiteindelijk ben ik achteraf gezien heel blij dat ik de keuze toen heb gemaakt.

Let overigens wel op, ze kunnen je van alles in het vooruitzicht geven, maar ik zie dat over het algemeen toch als marketing. Als je weet dat je contact hier gewoon eerlijk in is, is er niets aan de hand. Zelf heb ik ook contact gehad met een bedrijf welke prachtige projecten aan wist te bieden, maar waar ik via via achter was gekomen dat ze nog moesten vallen.

Strava & Untappd - Do not combine!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-10-2022
Hey Galaxis,

Ik heb onlangs ook een nieuw contract getekend en herken het gevoel wel een beetje.
Je weet nooit zeker waar je terecht gaat komen.
Zeven jaar geleden ben je ook ergens aan de slag gegaan zonder dat je zeker wist wat er ging gebeuren. Maar zo te lezen heb je je daar prima vermaakt tot de nieuwe management filosofie.

Angst is zelden een goede raadgever en blijven zitten op een plek waar je het steeds minder naar je zin hebt vanwege een gevoel wat je niet kan omschrijven.. ¯\_(ツ)_/¯

Mijn advies is dan om niet te luisteren naar een vaag gevoel of angst. Maar probeer voor jezelf te duiden wat het nu is.
Is het onbekende gewoon spannend of is er concreet iets niet tof bij je volgende werkgever?

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Sporedd

Gang is alles

Zelf onlangs de stap naar een ander bedrijf gemaakt.

Mijzelf af gevraagd, wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Ik ga er financieel op vooruit en de projecten lijken leuker.
In het ergste geval is het niets en doe je naar een paar maanden weer een stap terug.

Als alles goed klikt zou ik zeker de nieuwe uitdaging aan gaan!

Don't trust an atom, they make up everything.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verandering = eng, geldt voor alles.
Werken, wonen, relaties etc.

Maar bedenk ook dat als je niks doet, er niks verandert en je dus unhappy bij je huidige baan blijft.

En wat voor nare effecten dat kan hebben op de lange termijn.
Minder gemotiveerd, mogelijk invloed op je prestaties, enz. Als dat het management op gaat vallen krijg je een gesprek; verbetert het niet, dan gaan ze misschien afscheid van jou nemen ipv. andersom ;)

Als rationeel de nieuwe baan "klopt", en je denkt er beter van te worden, wat is het grootste risico?

Angst verdwijnt vanzelf.

Ik heb ook een paar keer in mijn leven op zo'n punt gestaan, en na soms lang dubben de knoop doorgehakt om (ondanks de angst/onzekerheid) toch te vertrekken.

Het enige waar ik dan later spijt van had was "Waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan?" :)

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06 14:25

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
Heb ooit ook in zo'n situatie gezeten. 7 Jaar bij een werkgever, leuke collega's, wist wat ik had, maar was het niet eens met het beleid van dat moment.
Sollicitatiegesprek gehad (via een vriend) in een totaal andere branche. Ging prima, en na het eerste gesprek wist ik eigenlijk al dat ik alleen nog maar hoefde te bellen om een (goede) aanbieding te krijgen.

Toen ik thuis kwam kon ik bijna wel janken. Hoe kon ik mijn collega's in de steek laten, m'n werkgever die altijd goed voor me is geweest, voelde me een verrader, etc.
Ik heb het dan ook niet gedaan uiteindelijk….

… om driekwart jaar later alsnog de overstap te maken naar een andere werkgever :+

En eigenlijk was dat voor mij best een goede keus! Een andere werkgever, nieuwe collega’s, nieuwe inzichten, uit m’n comfort zone.
Ik ben daar gegroeid als mens maar ook professioneel.

Uiteindelijk na 4 jaar toch weer teruggevraagd door mijn voormalig werkgever, ze zagen ook dat ik gegroeid was en mede daardoor na een jaar een functie hogerop gekregen met nog meer groei perspectief.

Moraal van (mijn) verhaal: het lijkt allemaal eng en spannend en dat is het in zekere zin ook, maar het kan geen kwaad :)

Join het GoT Pulse-Team!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29

XallaX

Meow

Ik zat ruim 10 jaar bij dezelfde werkgever en had de nodige aanbiedingen gehad.
Ook een gevoel van, familie, hier wil ik blijven en ik ga ze niet in de steek laten.
Tot het bedrijf werd overgenomen en de nieuwe directie de gemaakte afspraken niet serieus meer namen.
Procedures werden van de ene op de andere dag verandert en de sfeer (en plezier) was eruit.

Van 100% ik blijf naar een discussie met de nieuwe directie in krap 3 maanden.

Min of meer in goed overleg uit elkaar en toen moest ik wat anders zoeken.
In zee gegaan met één van de aanbieders en dat bleek een verademing ondanks de angst eerder ...

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 10:45

Greyfox

MSX rulez

Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:06:
Ik kan mijzelf steeds minder vinden in de nieuwe structuren.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je blijft?

Dan zal er hoe dan ook iets moeten veranderen, maar eerlijk gezegd is het helemaal niet erg om na 7 jaar uit je comfort zone te stappen.
Zelf als het niet de goede keuze blijkt te zijn, ben je een leerzame ervaring rijker, maar wat ik zo lees ga je er alleen maar op vooruit.

MSX 2 rulez more

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

t_captain

Moderator General Chat
Ik zou het gewoon doen. Je heb die klik, je gaat erop vooruit, en je hebt iets te verliezen door te blijven waar je erop achteruit gaat qua werkplezier.

Quit while you’re ahead.

• Galaxis
Bedankt voor alle antwoorden, ondanks het spannende? gevoel heb ik de knoop doorgehakt en het contract opgestuurd. Is het niks of wordt het niks is er snel weer iets anders gevonden. Bedankt Allen !

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:58
Succes met je nieuwe baan.

• BazzH
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:12

BazzH

Kei-goed...

Succes! Voor mij is het alweer 3,5 jaar geleden. Meer dan 8 jaar bij mijn vorige werkgever gezeten. Dat is best een grote beslissing. Geen spijt van gehad, want nu kan ik nog met een positief gevoel terugkijken. Mijn tijd daar zat erop.

Ik vond het "slecht nieuws gesprek" best lastig.

[Voor 9% gewijzigd door BazzH op 22-02-2019 22:59]

Think smart........ Act stupid........

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-04 21:57
Anderzijds, je bent gaan solliciteren, dus ergens werd je getriggerd om iets anders te zoeken.
De nieuwe structuur bevalt je niet, dus ben je gaan zoeken. Bij de nieuwe werkgever weet je het ook niet, dus eigenlijk verlies je niks en kan het alleen maar beter worden. Het lijkt mij dat de nieuwe werkgever geen baan in de hel is.

PSN: plexforce (ps4)

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:10
Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:25:
Is het niks of wordt het niks is er snel weer iets anders gevonden. Bedankt Allen !
Hoe weet je dat?

• Galaxis
Je bedoelt dat het niks wordt of dat ik weer snel iets anders heb?

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:10
Galaxis schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Je bedoelt dat het niks wordt of dat ik weer snel iets anders heb?
Dat je snel iets anders hebt, die zekerheid heb je toch niet?

• Cpt.nIX
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 19:28
Ligt maar net aan het vakgebied van TS, en hoe ver deze in zijn carrière is.
Zo negatief als jij nu bent, damn.

Edit: zie dat de TS in de techniek werkzaam is. Dan liggen de banen voor het oprapen op het moment.

[Voor 31% gewijzigd door Cpt.nIX op 23-02-2019 09:48]

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:43

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

YaYo86 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Dat je snel iets anders hebt, die zekerheid heb je toch niet?
Ligt aan je branche he. We zijn niet allemaal schoonmaker.

Cunning linguist.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:40
En niet vergeten het met je huidige werkgever netjes af te handelen. Wie weet kom je ze nog een keer tegen.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 09:36
Een hele menselijke reactie, ook al zijn er tien zaken waar je op vooruit kunt gaan en eentje waar je wat kan verliezen dan focussen we op dat ene negatieve punt. Eigenlijk een soort risicoaversie.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:14
Galaxis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:25:
Bedankt voor alle antwoorden, ondanks het spannende? gevoel heb ik de knoop doorgehakt en het contract opgestuurd. Is het niks of wordt het niks is er snel weer iets anders gevonden. Bedankt Allen !
Beetje mosterd na de maaltijd dan, maar ik had zelf de eerste twee keer dat ik een nieuwe baan accepteerde ook veel moeite om de knoop door te hakken. Dat waren ook beiden niet al te grote bedrijven met een familiale sfeer.
De derde had eigenlijk continue personeelswisselingen (in een kleine twee jaar een manager of vijf gehad), dus daar kostte het me weinig moeite. Bij de vierde zit ik nog steeds naar volle tevredenheid.

Goed weggaan is altijd belangrijk. Ik ben elke keer nog weggegaan met de mededeling "als het niet bevalt, dan kun je altijd gewoon terugkomen".

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 09:17
Zelf ook voor deze keuze gestaan afgelopen maand. De angst om op te zeggen was er zeker wel. En na een aantal sollicitatie gesprekken bij verschillende bedrijven uiteindelijk de juiste gehad. Het voelde goed en er was een klik.

Iets wat ik steeds vaker mistte op mijn huidige werkplek.

Getekend en met mijn ontslag brief naar het management. Het voelde heel gek om op te zeggen. Maar ik moest voor mezelf kiezen.

Nu mijn laatste werkdag gehad en nog een maandje vrij voor dat ik begin bij mijn nieuwe werkgever. Ik betrap mezelf erop dat ik extreem veel energie heb en erg vrolijk ben. Helemaal zin om aan een nieuw avontuur te beginnen. Achteraf gezien had ik dit best eerder kunnen doen.

Veel succes en plezier aankomende tijd!

• Galaxis
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie ervaringen. Ondanks dat ik absoluut zin heb in een nieuwe uitdaging heb ik toch een naar gevoel. Zoals eerder gezegd, ik kan het niet omschrijven eigenlijk, of het nu spanning, angst of wat anders is. Uiteraard ga ik de schepen achter mij niet verbranden, je weet maar nooit wat de toekomst brengt.

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 22:29
Ik ga morgen ook na 6 jaar (1e baan) mijn contract opzeggen. Vooral om mijn horizon te verbreden, nieuwe dingen te leren en ook wel om er iets op vooruit te gaan. Maar heb het net als TS erg naar mijn zin gehad en heb echt een band met mijn collega's opgebouwd.

Het spannende is alleen dat ik op het moment 2 aanbiedingen heb (wat vanmiddag mogelijk 3 wordt na een tweede gesprek) waarbij het voor mij nog onduidelijk is wat ik ga kiezen.

En dat voelt bij het opzeggen dan wel wat vreemd dat ik niet kan zeggen wat ik ga doen. Iemand daar ervaring mee?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:34

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Natuurlijk heb je spanning, je laat immers een bekende en meestal leuke omgeving achter voor een sprong in het diepe. Zeker als je ergens al een paar jaar zit voelt dat raar, maar hoogstwaarschijnlijk is je nieuwe bedrijf ook leuk, en went het snel.

@mastair: waarom zeg je dan al op voordat je besloten hebt welke het wordt? Willen ze zo graag dat je per 1 april begint? Daarnaast kun je ook zeggen (zoals een collega van me deed) dat je eerst eens rustig vakantie gaat houden, en het huishouden gaat runnen. Je hebt al aanbiedingen liggen, maar weet nog niet welke. Open kaart kan prima. Dat maakt ook duidelijk(er) dat ze je niet alsnog met een mooie last-minute aanbieding kunnen houden, want dat proberen ze ook vaak.

"It takes but one foe to breed a war, master Warden, not two. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:34
Herkenbaar verhaal, ik heb 5,5 jaar bij een familiebedrijf gewerkt, maar had er weinig uitdaging meer. Ik weet nog wel dat ik het raar vond om al die collega's achter te laten, want ja, zoveel mee beleefd in al die jaren... maar je komt bij je nieuwe baan weer nieuwe collega's tegen. Waar je nieuwe dingen mee kan beleven. Het klinkt misschien raar, maar over een tijdje denk je niet meer na over je huidige baan, dan ligt het in de vergetelheid.

Maar, wat ik wel heb gemerkt, de wereld is klein. Waar ik nu werk lopen dan weer collega's rond die vroeger ook bij dat familiebedrijf hebben gewerkt. Grote kans dat je een aantal collega's nog wel eens tegenkomt in ieder geval.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 14:40
Quote for truth :Y)

@Galaxis Gewoon weleens op 1 A4 beide bedrijven neer gezet met de kolommen pro's en con's? Zelf heb ik ergens gezeten waar ik echt tot op de bodem alles uit heb gehaald. Zelfs teams op sleeptouw nam, pizza avonden organiseerde om er maar beweging in te houden. Thuis ging de situatie ook veranderen (gezins uitbreiding) en ik wilde gewoon of meer invloed krijgen en een bijbehorende titel, of dat mij duidelijk werd vertelt waar ik binnen zou passen volgens de visie van hogerop.

Ik schoof het nooit onder stoelen of banken wat mijn ambities waren, had net als jij al opties open staan en contract voorstellen klaar liggen. Ben toen toch het gesprek met de manager van de manager aangegaan met dezelfde vraag hoe ik een meer leidinggevende rol kon bemachtigen OF wat ze van plan waren met mij. De opmerking die ik toen naar mijn hoofd kreeg was zo tekenend voor de omgeving waar ik in zat, dat ik dezelfde middag het contract heb getekend en op de post had gedaan + 's avonds na het eten een HELE nette ontslag brief heb verstuurd naar het bedrijf.

Terugkomend op hetgeen wat ik heb gequote, dat gold niet voor dit bedrijf voor mij, maar heb ik ook enkele keren geleefd. Bij het bedrijf wat ik aanhaalde heb ik met plezier gewerkt, maar was de rek er na loop van tijd gewoon uit en waren andere plaatsen al reeds vervult. Dan is het die situatie voor lief nemen en slikken ... of gewoon een stapje naar achteren doen, totaal plaatje zien, erkennen wat er aan de hand is en voor jezelf kiezen.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:12

LankHoar

Langharig tuig

Galaxis schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:42:
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie ervaringen. Ondanks dat ik absoluut zin heb in een nieuwe uitdaging heb ik toch een naar gevoel. Zoals eerder gezegd, ik kan het niet omschrijven eigenlijk, of het nu spanning, angst of wat anders is. Uiteraard ga ik de schepen achter mij niet verbranden, je weet maar nooit wat de toekomst brengt.
Heel begrijpelijk. Toen ik mijn eerste IT werkgever na 3 jaar wilde verlaten, nadat ik er 4x promotie had gemaakt in die 3 jaar en toch een boel geleerd heb, vond ik het ook erg lastig. Ik wist dat het juist was (had uiteenlopende redenen, van management gedrag, tot salaris, tot groei), en toch vond ik het erg moeilijk om op te zeggen. Ik heb zeker een week lang "OK morgen echt" gezegd, en toen het uiteindelijk echt ging gebeuren voelde ik me er heel naar onder. Net alsof je ze verraad. Wat blijkt? Niets is minder waar. Het is gewooon zakelijk. Goed uit elkaar gaan is belangrijk, en that's it.

Tussen die baan en mijn huidige had ik een 2-3 weken overbruggingsperiode (is wel lekker, even extra vrij zijn). Heel surreal. Maar eenmaal aan de bak was al dit gevoel weg binnen enkele weken. Ja het is even wennen, en je vergelijkt vooral in het begin de werkgevers met elkaar, maar uiteindelijk komt het wel goed (en anders ga je weer op zoek naar iets anders).

Zoals je in je OP aangaf, je hebt een behoorlijke motivatie om te vertrekken, high-level niet veel anders dan ik had. Dus ik denk dat het wel goed komt ;) Nu is 7 jaar nog wat langer dan 3 jaar, dus kan me voorstellen dat het gevoel dat je eromheen hebt sterker is. Maar je motivatie is prima, dus het zit wel snor :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:07
Galaxis schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:42:
Het is spannend een nieuwe uitdaging zo werkt het altijd. Ik ben nu zelf al een paar jaar freelancer en ik doe het elk jaar ongeveer. En dat gevoel blijft altijd een beetje.

Don't worry je heb vast een goede keuze gemaakt je had kleine issues bij je vorige werk en tja die lossen echt niet zomaar op. Tijd voor wat nieuws. En zorg dat je contact houdt met je collega's (linkedin) en ga lekker genieten van een nieuwe uitdaging. Werk gewoon een zakelijk iets. Niets persoonlijks als je baas je kwijt wilt is dat gewoon een zakelijk besluit en als jij weg wil net zo. Hou contact met je collega's en ga netjes weg neem even een weekje vrij en start vers :)

Na 7 jaar heb je wel een nieuwe uitdaging verdient toch :)

Tesla MX - Leaf 2.zero

• Septimamus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 13:11
Verandering is altijd lastig. Zeker als je iemand bent die niet snel of goed kan wennen aan structuren. Wil niet gelijk zeggen dat dit zo bij jou is, maar dat neem ik even op uit je verhaal. Ik gan dan meestal op het onderbuikgevoel af. Je gaat er op vooruit en de klik is er. Ik zie eerlijk gezegd weinig dingen waarom je het niet zou doen toch?

• Xalephsis
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 16:04
Angst is een slechte raadgever, je kunt pas weten wat er komt als je de stap maakt. M.a.w. gewoon doen.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Het is voor iedereen anders natuurlijk.

Ik had een teamleider die contracten voor zichzelf aanging voor een periode van maximaal 3 jaar. Daarmee wist ze dat ze iedere 3 jaar dus op zoek moest naar een andere baan. Ze vond dat heerlijk: het hield haar scherp, zorgde voor afwisseling en voorkwam dat ze ergens vast zou roesten...

Ieder het zijne natuurlijk: ik heb vorig jaar na 18 jaar de overstap gemaakt naar een andere werkgever. Niet dat ik 18 jaar hetzelfde kunstje uitgehaald heb, dezelfde collega's of zelfs dezelfde werkplek gehad heb. Maar wel dezelfde werkgever. En dan word je toch fors uit je comfortzone getrapt: bij de oude werkgever wist je precies wat je moest doen om iets geregeld te krijgen of waar je moest zijn als je wat nodig had. Wist je wat er van je verwacht werd en hoe men tegen je aan keek.
Maar ik heb er geen spijt van: ik leer een hoop nieuwe dingen, zie een hoop nieuwe mensen en heb er (weer) een stel leuke collega's. :)

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• Chielemans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:01
A. 7 jaar is een mooie tijd om van baan te wisselen
B. Gun je jezelf te nieuwe baan?
C. Maak een overzichtje:
Voordelen van blijven
Nadelen van blijven
Voordelen van weggaan
Nadelen van weggaan
Wat is daarna je conclusie?
D. Doe vooral wat je gelukkig maakt. Het leven is te kort om te besteden aan dingen die niet goed voelen.

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:08
Herkenbaar probleem, zit zelf ook in dubio, ben ondertussen 5,5 jaar werkzaam bij hetzelfde bedrijf. Een klein groepje leuke vaste collegas maar ondertussen ook rond de 40 man zien komen en gaan. Het werk is niet meer in lijn met waar ik voor ben aangenomen, de nieuwe bedrijfs filosofie schort ook met mijn persoonlijke waarden en voel me ook al geen onderdeel van het team meer…

Maar toch vind ik het moeilijk om de stap te maken, zit nu al weken tegen mijn CV aan te hikken. Diep van binnen weet ik natuurlijk wel dat ik het gewoon moet doen maar toch is het makkelijker gezegd.

Toch blij dat ik alle positieve ervaringen heb gelezen in dit topic, de motivatie om wat nieuws te zoeken is weer terug.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:10
Hier ook een overstap gemaakt na ergens 10 jaar gezeten te hebben vorig jaar. Wat ik zelf wel een beetje lastig vond is dat je ook ongeschreven privileges achter je moet laten, iets waar ik wel heel verwend in was.

Voordeel is dat ik qua skills een enorme groei heb kunnen maken, minder werk, minder reis en iets meer inkomen heb, eigenlijk alleen maar voordelen. En leuke collega's, door goed rond te kijken waar je terrechtkomt kan je ook die kansen vergroten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Galaxis
Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unezra
  • Laatst online: 20:42

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Galaxis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:48:
Members only:
Members only:

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Galaxis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:48:
Members only:
Members only:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Galaxis
@unezra

Absoluut een leermoment. Het is tijd om verder te kijken.

@GoldenSample
Uiteraard is dit al aangegeven bij directie, echter reageren zij behoorlijk laconiek wat tot nog meer frustraties leid aan mijn kant. Mijn functie is behoorlijk gewild momenteel in de markt, en de banen liggen dan ook letterlijk voor het oprapen, dat is het probleem eigenlijk niet, en gelukkig maar :)

[Voor 26% gewijzigd door Galaxis op 15-07-2019 08:09]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee