Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp gezocht met samenstellen game pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Joshuwaa
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-02 09:41
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een Windows pc. Voornamelijk gebruikt voor gamen, in mindere mate voor Creative Cloud programma's als Photoshop, Illustrator en InDesign.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximale prijs totaal ongeveer €1300 Inclusief verzendkosten. Assemblage hoeft hier niet inbegrepen te zijn(!)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig SONY KD-49XF9005l tv als beeldscherm, Sonos BEAM voor geluid. Later een regulier pc beeldscherm

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen verstand van hardware :P . De pc gaat voornamelijk gebruikt worden voor gamen. Denk hierbij aan Strategy games als Civilization, Age of Empires 4 maar ook aan Battle Royale games/FPS

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het maar goed samenwerkt ;) .

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst stil en niet te warm. Het liefst ook zo klein mogelijk, waar mogelijk vervoerbaar met OV zal een plus zijn. Moet zeker aantal (game)jaren meegaan, en makkelijk losse onderdelen te vervangen voor upgraden.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een Windows pc. Voornamelijk gebruikt voor gamen, Denk hierbij aan Strategy games als Civilization, Age of Empires 4 maar ook aan Battle Royale games/FPS. In mindere mate voor Creative Cloud programma's als Photoshop, Illustrator en InDesign.

Maximale prijs totaal ongeveer €1300 Inclusief verzendkosten. Assemblage hoeft hier niet inbegrepen te zijn(!)

Het liefst stil en niet te warm. Het liefst ook zo klein mogelijk, waar mogelijk met OV te vervoeren zal een plus zijn. Moet zeker aantal (game)jaren meegaan, en makkelijk losse onderdelen te vervangen voor upgraden.

Ben erg benieuwd naar de resultaten! Bedankt alvast :)

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-11 15:49
Welke resolutie en fps?
Voor de case moet je wel even zoeken denk ik, ik geloof dat er cases met handvaten zijn.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Joshuwaa Mis nog je eigen lijstje(toont inzet wat jezelf hebt gevonden voor jouw eisen) daar kan hier advies in gegeven worden.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.