Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• HayTweak
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 23-02 16:16
Mijn vraag
als ik de camera open op mijn samsung S7 edge, verschijnt er onder in het scherm een knop "Stickers" ZEER IRRITANT (en waarschijnlijk een keer zelf gedownload als app) Ik ben een hele dag bezig geweest om de app te zoeken onder Instellingen (tandwiel) Apps. die daar verantwoordelijk voor is. Heb ook op internet gezocht, maar er kwam bar weinig tevoorschijn, in ieder geval niets waar ik iets aan had. Heel erg is bovendien dat deze app ook de "prof" mogelijkheden blokkeert, dus om de camera handmatig in te stellen. Kunt u mij helpen aub in een taal die een 72 jarige begrijpt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Je zult apps inderdaad niet gaan vinden in de instellingen van de camera. Dat is niet de plaats waar apps worden weergegeven. Vermoedelijk zal deze wel terug te vinden zijn in de Play Store (meestal wel te vinden in de Google-map).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 16:22
HayTweak schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:43:
Mijn vraag
als ik de camera open op mijn samsung S7 edge, verschijnt er onder in het scherm een knop "Stickers" ZEER IRRITANT (en waarschijnlijk een keer zelf gedownload als app) Ik ben een hele dag bezig geweest om de app te zoeken onder Instellingen (tandwiel) Apps. die daar verantwoordelijk voor is. Heb ook op internet gezocht, maar er kwam bar weinig tevoorschijn, in ieder geval niets waar ik iets aan had. Heel erg is bovendien dat deze app ook de "prof" mogelijkheden blokkeert, dus om de camera handmatig in te stellen. Kunt u mij helpen aub in een taal die een 72 jarige begrijpt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dit is een feature van Samsung en helaas niet zomaar te verwijderen.
Alleen zou dat nooit de pro settings van de camera mogen blokkeren.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 16:22
FooLsKi schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:50:
Je zult apps inderdaad niet gaan vinden in de instellingen van de camera. Dat is niet de plaats waar apps worden weergegeven. Vermoedelijk zal deze wel terug te vinden zijn in de Play Store (meestal wel te vinden in de Google-map).
Hij zoekt dan ook in de app instellingen.

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

ChinaGeek schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:51:
[...]

Hij zoekt dan ook in de app instellingen.
Ik lees het nu idd. Ben blijkbaar nog niet helemaal wakker. Deze functie in de S7 Edge komt me niet echt bekend voor. @HayTweak: welke softwareversie staat erop? Dit kan gecontroleerd worden door te 'bellen' naar *#1234#. Vooral AP (kernsoftware) en CSC (customisatieversie) zijn hierbij interessant.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 02:57
Ik heb zelf geen Samsung telefoon, dus ik weet niet hoe je die app kan verwijderen, maar als het echt niet lukt zou je eventueel kunnen overwegen een andere camera app te gebruiken,.
Deze kan ik aanraden
https://play.google.com/s...rceforge.opencamera&hl=nl

• Chillex
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11-10 13:19
Verdorie, ik heb het ook.
Dat had ik niet eens door.
Het blijkt al een tijd geleden door een update toegevoegd te zijn door Samsung zelf.

Helaas is er geen simpele oplossing om dit weg te krijgen.
Er blijkt een oplossing te zijn als je je telefoon root.
https://www.reddit.com/r/...vision_and_stickers_from/
Maar tenzij je bekend bent met dit proces, zou ik dit niet willen aanraden.

• HayTweak
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 23-02 16:16
Ik heb Samsung NL gebeld (ging vrij vlot) En idd het is meegekomen met een update; reden: men wil de jeugd plezieren; ok, denk ik dan, maar maak het dan zo dat je de knop STICKERS weg kunt laten. Overigens kun je het zwarte gedeelte weg zoomen (met het rechthoekje) zodat alleen de knop STICKERS blijft staan en je weer 100% kunt zien wat je wil fotograferen. Maar de "prof" instellingen heb ik niet meer terug gevonden
Helaas!
Allemaal bedankt voor jullie reacties.

• Xanax959
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:30

Xanax959

relax...

Net ff op mijn S7edge gekeken, inderdaad de stickers rechts onderin. Als ik naar rechts veeg op het scherm komen er allemaal knoppen tevoorschijn, waaronder de pro knop! Dus zo kan het nog gelukkig :-)

Atari portfolio Dos 2.11

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True