Toon posts:

TERRATEC EWS64 XL geluidskaart voor gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Daag,

Ik kan van een maatje heel cheapo een TERRATEC EWS64 XL geluidskaart overnemen... daar zitten heel wat opties op zeg, poeh poeh. Ik vroeg mij eigenlijk af of ik daar een beetje me kan gamen? ik kan natuurlijk ook die nieuwe Hercules Game Theatre XP op de kop tikken. Wat vinden jullie?

Alvast bedankt :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Je moet m niet voor t gamen kopen, maar voor Audio en MIDI. Maar dat wil niet zeggen dat je ernaast nog een mooi potje kunt gamen met die kaart :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

gewoon een sblive er naast prakken!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 14:34
tuurlijk kan je ermee gamen!

je kan met elke geluidskaart gamen als je het mij vraagt... en het ligt er natuurlijk aan voor hoeveel je em kan kopen!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde dus zo'n Hercules Game Theatre XP aanschaffen, leek me een gaaf kaartje en special voor gaming.
Nu had dat maatje dus zo'n TERRATEC EWS64 XL welke bij de pricewatch 889 kost en die kon ik voor minder dan zo'n nieuw Hercules kaartje overnemen. Dan zat er ook 64 MB op.
Ik ga er in ieder geval van uit dat die Terratec de gelijke is van de hercules, bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Let op volgens mij is dat een ISA kaart :?

• Rhy

Rhy

en kijk even uit wat je ervoor betaald
ik heb de de mijne gekocht voor 350 gulden en dat was de Terratec EWS64XL + 64MB RAM + Yamaha DB50XG.

Ik zie nogal wawt mensen op internet die je naaien met 450 gulden alleen al voor de Terratec. Dan geef je teveel geld uit, maarja het is jouw geld he ;)

Verwijderd

Twee woorden:
niet doen
irq problemen
veel koppijn
kut drivers
snel verkopen

(heb hem zelf gehad en heb medelijden met de koper)

• Rhy

Rhy

fuse ... mietje! ;) :P Je moet ook niet te snel opgeven.

maargoed /me had al uitgebreide ervaring met het aan de praat krijgen van de 'voorloper': de Terratec Maestro 32/96 :)

maar inderdaad het duurt even om de truuks te leren voor installatie. Laatste uitdaging, is Terratec EWS64XL in win2k aan de praat te krijgen. Maarja win2k is geen muziek OS. Win98se draait die prima mee.
Pagina: 1