Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Echt nooit iemand hier van gehoord?????
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
moet je, je muis en je toetsenbord stekkertjes omwisselen....... of ik had ze toen verkeerd om gedaan en de pc wou ook niet booten
llama
llama
Misschien trekt je muis teveel stroom...
in de vorige C't heb ik daar iets over gelezen. Wat voor muis heb je? Met name draadloze muizen en de Logitech iFeel zijn echte stroomvreters.
in de vorige C't heb ik daar iets over gelezen. Wat voor muis heb je? Met name draadloze muizen en de Logitech iFeel zijn echte stroomvreters.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Connectors zitten goed.
De muis is een hele oude muis van Microsoft.
Nu heb ik er een gloed nieuwe muis van logitech opgezet en hebben we al heel wat minder problemen.
Maar ik denk toch dat over een tijdje hij weer gek gaat doen dus daarom ga ik de komende week op me werk ff op die computer werken als test.
De muis is een hele oude muis van Microsoft.
Nu heb ik er een gloed nieuwe muis van logitech opgezet en hebben we al heel wat minder problemen.
Maar ik denk toch dat over een tijdje hij weer gek gaat doen dus daarom ga ik de komende week op me werk ff op die computer werken als test.
Ik heb zojuist problemen met mijn toetsenbord (kapotte PS/2 controller waarschijnlijk) op kunnen lossen door een USB toetsenbord te gaan gebruiken... (is een USB muis niks, dan heb je met die hele PS/2 poort niets meer te maken)
Pagina: 1