Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Narrowcasting of kan dat toch anders

Pagina: 1
Acties:

• KarelAnker1989
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-11 07:12
Ha Tweakers,

Bij een organisatie waar ik werk willen wij een beeldscherm op een centrale plek hangen en dit beeldscherm voorzien van informatie. Zoals een nieuwsbrief en/of algemene informatie. Het zou mooi zijn om beelden te laten wisselen als een soort van presentatie. Hoe is dit het beste in te richten? Via narrowcasting in samenwerking met een abonnement dienst, of kan ik dit zelf ook regelen? Wat zijn jullie bevindingen en adviezen?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb voor een stadhuis meegewerkt aan een narrowcasting systeem, gebaseerd op Brightsign. Overal door het gebouw schermen opgehangen met deze mediaplayers erachter geplakt. Prima spul. Je maakt de content centraal aan, deze wordt dan naar (groepen van) mediakastjes gedownload die daarna zelfstandig de boel afspelen. Voordeel is dat je dus niet continu een netwerkverbinding nodig hebt en dat ze ook blijven doorwerken zonder netwerk. Ze zijn er ook interactief, zodat gebruikers op een touch screen kunnen drukken en de player daarop reageert. Firmware, content, updates, beheer e.d. gaan allemaal via het netwerk en de players zijn ook vanuit een console te beheren.
Zie https://www.brightsign.biz/

[ Voor 21% gewijzigd door Microkid op 21-02-2019 20:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:25
Hier een tevreden gebruiker van Xibo. Een goedkope android box met afspeelt software en een abonnement voor cloud hosting. Software meen ik 20 euro eenmalig en ongeveer 30 euro per jaar.