surface pro 4 pen kapot

Pagina: 1
Acties:

• vld97
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-01-2022
Hallo,

Ik heb een surface pro 4 met surface pen. Helaas is de pen alleen een beetje verbogen door een kennis van mij. Hij is nu licht verbogen en de bovenkant sluit nu ook niet meer goed aan. Helaas kan ik hem er niet van af schroeven, waarschijnlijk omdat hij dus verbogen is. Hebben jullie misschien wat tips voor mij wat ik kan proberen.

Alvast hartstikke bedankt. ;)

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
De aansprakelijkheidsverzekering van je kennis aanspreken en de pen laten repareren of vervangen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• vld97
is dit iets wat te repareren valt? of zoiezo een nieuwe

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20
Is er een defect wat het gebruik belemmert? Een beetje kromme pen zou ik nog wel kunnen gebruiken denk ik al zou het irritant zijn als hij niet meer goed aan het apparaat zou kunnen klikken.

Plastic kun je nooit rechtbuigen. Metaal eigenlijk ook niet fatsoenlijk.

Als er onderdelen niet lekker aansluiten dan kun je nog kijken of dat opnieuw gemonteerd kan worden. Zie bijvoorbeeld de teardown video: YouTube: Microsoft Surface 4 Pro Pen Fix - Как разобрать и отремонтировать ст...

• vld97
bedankt. Het gaat echter niet om de punt van de pen. De bovenkant van de pen is verbogen waardoor hij niet meer goed aansluit op het onderste gedeelte van de pen. Hierdoor is de pen totaal niet bruikbaar. Hij doet helemaal niets.

toch bedankt voor het meedenken.