Foutje?

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier staat als topic starter Negotiator:

Afbeeldingslocatie: http://www.smoothy.f2s.com/fg1.jpg

Maar GaMeOvEr is de topic starter:

Afbeeldingslocatie: http://www.smoothy.f2s.com/fg2.jpg

They made me do it.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Negotiator is vakantiemod. Hij zal wel iets aangepast hebben.

Fout is het wel :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Als iemand een draad start en de eerste post wordt eruit gehaald, krijg je zo'n effect. Niet echt bijzonder :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Precies. Dat was me ook al opgevallen, en die conclusie van een gewiste post was me ook al te binnen geschoten :P

Overigens klopt het zo beter .. want hij is degene die het vele werk van die FAQ heeft gedaan.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Zo dan maar? :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op dinsdag 24 juli 2001 22:52 schreef AntonT het volgende:
Zo dan maar? :P
:P :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat traag al zei, de eerste post was van mij, maar is getrashed, de complete history:

De Portmapping FAQ is compleet voor mij geschreven. Om GaMeOvEr wat werk uit handen te nemen heb ik de complete FAQ op een bepaalde manier gepost, in overleg, zodat hij hem alleen maar hoefde te FAQ-ken en over te nemen (zodat HTML ook geaccepteerd werd).

Mijn originele bericht is niet meer zichtbaar (getrashed) maar aangezien ik de topic wel van oorsprong gestart heb stond daar mijn naam.

Ik heb dus niets ge-edit, dan had er overigens ook wel een melding gestaan dat ik het bericht had gewijzigd, en dit was niet van invloed geweest op de topic starter. Wat wel blijkt uit het feit dat GaMeOvEr de topic kon editten wat hij wilde, maar dat mijn naam bij de Topic bleef staan.

Wel een beetje flauw dat je die nu hebt weggehaald hoor AntonT, daar gaan mijn credits :P

<font size="1">=[edit]=
Dat laatste moet ik terugnemen ;)
</font>
Pagina: 1