[topic=190787]
Staat al vrij veel in. Jij behoort tot een van de ongelukkigen uit de draad die verderop wordt genoemd.
Staat al vrij veel in. Jij behoort tot een van de ongelukkigen uit de draad die verderop wordt genoemd.
Lees aub eerst even je mail voordat je hier om opheldering gaat vragen. Ja, je hebt een ban. In je mail staat waarom
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan zou zijn reactie getrashed moeten zijn, want ik heb net nog ff gekeken in die topic en zijn naam staat er niet tussen.Op dinsdag 24 juli 2001 14:48 schreef Jaymz het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ZIe je! Ik wist wel dat ze een mailtje krijgen.. Zie Huiskamer Foetsie topic..Op dinsdag 24 juli 2001 14:50 schreef Traag het volgende:
Lees aub eerst even je mail voordat je hier om opheldering gaat vragen. Ja, je hebt een ban. In je mail staat waarom
Heel goed van je. Geweldig dat je er zo snel achter bentOp dinsdag 24 juli 2001 14:51 schreef DeX het volgende:
ZIe je! Ik wist wel dat ze een mailtje krijgen.. Zie Huiskamer Foetsie topic..
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()