Creatief met videokaart, flitsender kan niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hahaha, ik had nog een oud videokaartje liggen dat net een spelletje aan kan: cirrus 5464 pci met 2 MB! wouw flitsend.
Ga eens Unreal tournament spellen, gniffel :) Hij pakt hem wel maar hij herkent hem niet, in direct 3d anders pakt hij hem niet, in 512Xblabla in 16bit met alles op low.
En wat denk je SNEEEEEEEEEEEEEELLLLL, nou niet dus :) zoooo traag als me oma in Bounty keukenrol gewikkelt :)
Maar goed m'n eerste slachtoffer gemaakt, maar alles draait met circa 7 fps met vaak een grote witte flit er doorheen.
Maar goed was leuk voor effe.
Quake 3 dan?
Nou dat ging helemaal lekker, zelfs de eerste Trabant ging nog sneller in z'n achteruit.
Kortom een prettige bezigheid voor tijdens de vakantie :)

39

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

hahaha... (?)

Do you mind if I don't give a fuck --no offence offcuz?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ach je moet toch wat als je effe niks te doen hebt, gewoon testen wat er nog werkt op een kaartje van 4 jaar oud.

Ach better dit dan wat een vriend aan heet doen is, hij heeft een witte systeemkast maar gaat het zwart maken, en daarna weer wit :)
Dat is pas echt iets onzinnigs.

39

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

tijd voor een (bij-)baantje? :D

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
uhm, ja dat heb ik wel maar vanaf morgen pas full-time, dus heb me effe kunnen uitleven :)
tja je moet toch wat.

39

Verwijderd

Hou FF op zeg. Ik heb niet anders als mijn 2 Mb ATi Rage II :(

En die waardes in UT kloppen wel ja.

Ik speel in 320x200 software met een paar frames/sec ..

En ik kick nog altijd ass ..

Owja .. P166MMX met 32 Mb EDO. Ik moet eerst het hele lever rondlopen swappend voordat de map in de swapfile zit .. raakschieten is moeilijk omdat zodra iemand in beled komt de framerate nog verder weg zakt. Om maar niet te spreken over het raakschieten bij een resolutie van 320x200 blok-blok ..

Verwijderd

16 kleuren op een 286, oude spellen doet ie nog wel, je moet alleen niet met quake aankomen, past niet eens op de HD :) Hee, DOOM kan ik nog wel proberen, zal m'n zussie leuk vinden :) (is haar pc-spelconsole)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

Tsja, what's next? Quake 4 op een AT?

You can't have everything. Where would you put it?

• 4POX
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

DOet mij denken aan een s3virge kaart.. DIe waren in software mode sneller dan in de direct3d mode

AKA Rinkel weblog

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Met mijn oude S3 virge heb ik nog met Quake met de s3wrapper gewerkt voor GLquake. Behoorlijk lage framerates en baggerbeeld, maar wel OpenGL, de spanning was groot. Later natuurlijk overgestapt op een Voodoo1 voor Fl 425,-, Auw!!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik had eerst ook een 286, en helaas, doom werkt er niet eens op, want daarvoor moet je de 386 edhanced mode hebben ofzo.
Pagina: 1