Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• dylan111111
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online

dylan111111

#Gpu experimenteerder

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik ben van plan een Acer ET430K te gaan gebruiken die ik ook verticaal kan plaatsen/draaien.
Hiervoor ben ik opzoek naar een bureau beugel die het gewicht van de monitor (12,36kg) kan dragen.
De monitor heeft een Vesa 100x200 ophanging.

De vraag is welke beugel ik zou moeten nemen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

1x hoek bureau

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Een Arctic Z1 Basic ben ik tegen gekomen en dan met een adapter van Vesa 100x100 naar 100x200 om hem met de monitor te bevestigen.

De monitor moet verticaal gedraaid kunnen worden, ik ben bang dat de paal te kort is om de monitor te kunnen draaien, in de reviews lees ik dat de paal 37cm is en dat is te weinig om hem te draaien.
De monitor zelf is 96,6cm breed, de paal zelf zou dan +-50cm hoog moeten zijn.

Graag zou ik de beugel via het bureau zelf willen vastzetten, deze kan ik dan altijd nog verplaatsen.
Een muurbeugel is helaas niet gewenst.

Graag hoor ik of jullie nog ideeën hebben om dit te bevestigen/plaatsen :)

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:25
Op Pricewatch lijkt er niets te zijn dat aan al jouw eisen voldoet.

Wellicht is dit een oplossing:
https://www.newstar.eu/mo...4854-B3FD-879294568CEA%7D

Een geschikte verplaatsbare paal zal je dan zelf moeten knutselen.

Soms ben ik bijna gelukkig

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True