De naam verandert ineens van een whatspp contact

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 1183946

Topicstarter
Mijn vraag

Iemand heeft mij geblokkeerd op whatsapp. Dat nummer waarmee hij whatsapp gebruikt staat in mijn contacten, onder de naam ‘Olivier’. Ik heb ook nog een andere naam in mijn contacten staan (dat is dezelfde persoon) en dat contact heet ‘Olivier Werk’. Daar vallen twee nummers onder, een vast telefoon nummer en een mobiel nummer waar geen whatsapp op is geïnstalleerd.
Gisteren gebeurde er iets vreemds. Op mijn whatsapp veranderde de naam ‘Olivier’ ineens in ‘Olivier Werk’ en het contact ‘Olivier’ was verdwenen uit mijn contactenlijst op m’n iPhone. Het mobiele whatsapp nummer en ook zijn mailadres en huisadres van ‘Olivier’ waren verplaatst naar ‘Olivier Werk’. Mijn vraag is hoe dat mogelijk is ? Niemand heeft ingelogd op m’n iCloud en daar een aanpassing gedaan.
...

Alle reacties

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 05:31
Is de functie gekoppelde contacten.
Wijzig het contact en overal zie je de koppelingen. Je kan deze hier dan ongedaan maken.

Topicstarter
Ik snap niet wat je bedoelt. Hoe kan het dat een naam ineens verandert op whatsapp en dat een contact verdwijnt uit mijn iPhone contacten lijst en de gegevens daarvan bij een ander contact worden geplaatst ? Het zijn twee verschillende contacten waarin geen dezelfde nummers voorkomen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1183946 op 21-02-2019 13:24 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:39
Zoiets gebeurd nooit ineens uit zichzelf. Je ziet ergens iets over het hoofd: je hebt elders wijzigingen aangebracht, of iets teruggedraait, of een backup teruggezet, of een apparaat gesynced. Het is vaak ff zelf logisch nadenken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Topicstarter
Dat zou mooi zijn als dat het was...helaas is dat het niet. Ik zat op whatsapp op m’n iPhone en ineens veranderde de naam en was contact verdwenen en toegevoegd aan ander contact (de naam die ook verscheen op whatsapp). Ik kan er niet meer van maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:51
Misschien is het whatsapp account overgezet van 'Olivier' naar 'Olivier Werk'

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Bibbi 78
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-02-2022
Dit was ik dus net aan opzoeken en vond ineens de post van naam veranderd vanzelf Whatsapp bij mij is het dus als ik een nieuw contact toevoeg aan me contacten staat er zonder dat ik dat doe ineens een naam van die persoon het enige wat ik heb gedaan is op nieuw contact toevoegen gedrukt en in normale situatie typ je dan naam van de persoon erbij maar dat doet Whatsapp (of) vanzelf terwijl ik die persoon pas ken nooit in telefoon heb gehad dit is nu al vaker gebeurt heel erg vreemd wie heeft dit ook en wtf 🤔

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Bibbi 78 Nu nog een keer, maar dan even rustig en ademhalen tussendoor. Gebruik eens punten en hoofdletters want hier is geen touw aan vast te knopen.
Pagina: 1