hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Zal wel met switchboxjes moeten
(Video kwaliteit verlies) En ik denk dat je er dan in ieder gevel 1 nodig hebt om met 1 TB, 1 Muis en 1 monitor op 2 systemen te werken. Vervolgens moet je alleen nog 1 monitor switch hebben en die als laatste tussen de monitor en de andere switch plaatsen om heb aan te sturen met de dualhead 
JEAHH IK HEB DE PUZZEL OPGELOST...
Dus nodig.. 1 switchbox voor 2 systemen (dus TB, Muis en vga)
en 1 switchbox om alleen vga mee te switchen..
JEAHH IK HEB DE PUZZEL OPGELOST...
Dus nodig.. 1 switchbox voor 2 systemen (dus TB, Muis en vga)
en 1 switchbox om alleen vga mee te switchen..
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Op de switchboxjes die ik ken, kun tot 4 computers aansluiten op 1 keyboard, muis en monitor.
Volgens mij heb je geen switchbox nodig voor die tweede monitor, die hangt toch altijd aan dezelfde machine.
Volgens mij heb je geen switchbox nodig voor die tweede monitor, die hangt toch altijd aan dezelfde machine.
Thanks....Op dinsdag 24 juli 2001 17:25 schreef Bosaap het volgende:
leuke auto trouwens net niet genoeg pk's
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Probeer deze maar eens, heb hem ook bij dit bedrijf besteld (vergeet de kabels e.d. niet)
totaal incl. btw nog altijd goedkoper dan in Nederland! (BTW betaal je bij aflevering aan DHL)
http://www.startech.com/kvmswitches/starviewkvm.htm
totaal incl. btw nog altijd goedkoper dan in Nederland! (BTW betaal je bij aflevering aan DHL)
http://www.startech.com/kvmswitches/starviewkvm.htm
C'est moi.
Beide monitoren krijgen twee PC's toegewezen (omdat één PC een dual head videokaart heeft waarop twee schermen kunnen)
Die switchbox ken ik niet...!!Op dinsdag 24 juli 2001 17:30 schreef sterretje het volgende:
Op de switchboxjes die ik ken, kun tot 4 computers aansluiten op 1 keyboard, muis en monitor.
Waar hjaal je die vandaan?
Pagina: 1