[HEOS] Vloerstandaard van 91+ cm?

Pagina: 1
Acties:

• chefspecial
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 23:44
Gisteren na een goed half jaar mijn 3e Polk magnifi soundbar set ingeleverd (wederom defect geraakt) en met bijbetaling een Heos Bar + sub + 2 1's achterspeakers gekocht.
Bij thuiskomst blijkt de voedingskabel van de achterspeakers niet door de bestaande standaarden heen te kunnen. Dus: nieuwe standaarden nodig aangezien ik niet wil boren in de muur.
Het probleem is dat het een hoekbank is van 90 cm hoog. Bestaan er standaarden voor Heos die dit kunnen overbruggen? Ik heb me scheel gezocht op internet maar de hoogste is 81cm (1tje van Vögel).
Dit zou betekenen dat één speaker gedeeltelijk achter de kussens van de bank valt. Weet iemand een standaard die geschikt is voor het wegwerken van de voedingskabel én die hoog genoeg is? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Jazz37
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou natuurlijk ook gewoon zelf wat kunnen fabriceren, kun je kleur en lengtje zelf kiezen :)
Voeding gaat via een simpel adapterplugje zo te zien? Daar zijn denk ik wel verlengkabels voor oid :)

[ Voor 47% gewijzigd door The Eagle op 22-02-2019 13:04 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stickz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 16:54
Je kan eventueel ook de voedingskabel doorknippen en opnieuw verbinden? Dan passen ze hoogst waarschijnlijk wel.