Helaas heb ik gisteren kortsluiting in mijn 3 jaar oude pc gehad met het resultaat dat hoogstwaarschijnlijk de voeding stuk is, en hopelijk blijft het daarbij.
Tijdens het gamen hoorde ik ineens 'poef' en vervolgens sprong de zekering eruit waardoor ik geen stroom meer had op mijn kamer (topic heb ik reeds gemaakt hierover).
Nu vraag ik mij af of het verstandig is om te kijken of mijn pc een upgrade nodig heeft omdat het nu 3 jaar geleden is voordat ik de computer in elkaar heb gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wow
BF5
Internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Overweeg om 2e hands onderdelen te gebruiken om kosten te drukken. Liefst max 250-500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige systeem:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te ingewikkeld -> overklokken etc begrijp ik niets van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik advies willen betreffende de voeding: Crosair CX550M voor het huidige systeem -> is deze voldoende/past deze.
Daarbij zou ik graag willen weten of enige (goedkope en mogelijk 2e handse) upgrades bevorderlijk zijn voor het systeem.
Tijdens het gamen hoorde ik ineens 'poef' en vervolgens sprong de zekering eruit waardoor ik geen stroom meer had op mijn kamer (topic heb ik reeds gemaakt hierover).
Nu vraag ik mij af of het verstandig is om te kijken of mijn pc een upgrade nodig heeft omdat het nu 3 jaar geleden is voordat ik de computer in elkaar heb gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wow
BF5
Internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Overweeg om 2e hands onderdelen te gebruiken om kosten te drukken. Liefst max 250-500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 207,45 | € 207,45 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus VX279H Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 73,93 | € 73,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 331,37 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair CX550M | € 61,40 | € 61,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 61,40 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te ingewikkeld -> overklokken etc begrijp ik niets van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik advies willen betreffende de voeding: Crosair CX550M voor het huidige systeem -> is deze voldoende/past deze.
Daarbij zou ik graag willen weten of enige (goedkope en mogelijk 2e handse) upgrades bevorderlijk zijn voor het systeem.
[ Voor 34% gewijzigd door kevin12 op 21-02-2019 10:19 ]