banananas schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 06:30:
Ik heb ze net even qua specs vergeleken.. Maar de enige reden die ik me kan bedenken in het voordeel van de s10 is de sd kaart mogelijkheid..
Verder spreken voor mij camera (zowel voor als achter) , snapdragon en wireless turbo charge in het voordeel van de mi 9.
De rest is vrijwel hetzelfde. Bionische fp scanner van de s10 is op de videos net zo snel/langzaam als de 6t die ik nu heb. Misschien wel veiliger, maar who cares, ik ben geen klokkenluider of belangrijke zakenman.
Ohja en dan de prijs.. Vooral.. De prijs. Zeg maar een verschil van 500 euro.

Voor mij in voordeel van de S10
- Geen reclame in het os of Chinese tekens.
- Geen gedoe met evt flashen want niet iedereen wil dat doen. Sterker nog als ze op de EU markt willen opereren moet dat gewoon in orde zijn zodat je niet met roms moet rotzooien.
- Garantie afhandeling.
- IP68.
Verder heel mooi toestel de mi9! Ervaring leert dat de Samsung toestellen meestal na 3-6 maanden paar honderd euro gaan zakken in prijs, maar dan nog is het een groot gat..
Ik kijk uit naar de nieuwe Oneplus ,duurder dan de mi9 maar veel goedkoper dan de s10(gok ik)
@
abusimbal De Nokia 9 Pureview is redelijk in prijs 599, zal zeer goede camera hebben en heeft Android One. Nadeel is dat het een oudere CPU is en de camera langzaam lijkt te zijn.
Tegenwoordig zijn alle cpu’s dermate potent om een soepele ervaring op te leveren.. of je moet hele dag naar benchmark scores kijken dan maakt het wel uit.
[
Voor 30% gewijzigd door
pino85 op 26-02-2019 19:14
]