P1 met onboard Netw en Audio?

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:14
Hoi Allen,

Ik ben op zoek naar een P1 MOBO met on board een netwerk en een geluids kaart. Welke merken zijn / waren er? En natuurlijk heeft iemand er nog een (graag met proc ~ 100 MHZ)?

BVD

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ben ik ook een tijd lang naar op zoek geweest ivm een casemod. Helaas niets 2e hands gevonden- tot zeer kort geleden was onboard LAN beperkt tot high-end serverplankjes.

Als je wel bereid bent nieuwprijzen te betalen heeft PC-Chips ( :r ) een aantal- de M5xxLMR reeks heeft onboard audio, LAN en video. Als je de sys plat wilt houden ben je best af met een van de ATX modellen- de AT modellen hebben een losse risercard (LMR).

Het blijven wel kutplankjes. Misschien ben je beter af met een oude ATX OEM audio onboard en een low-profile NIC (gewoon de externe plaat eraf schroeven)

Oslik, blyat! Oslik!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:14
PC-chips... Hmm ik ga eens kijke, maar ik denk dat ik inderdaad doe wat je voorsteld... Ik heb nog wel ergen een nw kaart liggen van hoog uit een cm of 3, 4.

In iedergeval bedankt.

Verwijderd

hmmm een p1 bordjes met alles onboard had je maaar heeeel zelden..
of iid je moet nu voor een supersocket7 bordje gaan(nu al voor rond de 100-150 pieken) met alles onboard