Standezoon (12) wil graag een gaming PC op zijn kamer omdat hij wil toe treden tot "the PC Master race"
. Hij heeft flink gespaard en ongeveer 500 euro budget. Goedkoper is natuurlijk ontzettend fijn. Het gaat om bang for buck.
Laatst heeft hij een onlangs een HP prodesk 400 G2 M2 op de kop kunnen tikken voor niks en het lijkt me een mooie start. Ik vraag me alleen af of een i5-4570S en een H81 chipset een goed startpunt is.
Hij hoeft lang niet alles op Ultra settings te spelen, maar games moeten wel een vloeiend lopen in HD kwaliteit en er goed uitzien.
Aangezien mijn hardware connaisseursschap tot aan de Pentium III reikt, ben ik op zoek naar advies over welke hardware het meeste uit deze machine gaat halen. Ik zelf ben tot het volgende lijstje gekomen:
De vraag is of ik de voeding nodig heb. Ik heb geen idee of de standaard voeding de grafische kaart trekt.
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen
Laatst heeft hij een onlangs een HP prodesk 400 G2 M2 op de kop kunnen tikken voor niks en het lijkt me een mooie start. Ik vraag me alleen af of een i5-4570S en een H81 chipset een goed startpunt is.
Hij hoeft lang niet alles op Ultra settings te spelen, maar games moeten wel een vloeiend lopen in HD kwaliteit en er goed uitzien.
Aangezien mijn hardware connaisseursschap tot aan de Pentium III reikt, ben ik op zoek naar advies over welke hardware het meeste uit deze machine gaat halen. Ik zelf ben tot het volgende lijstje gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M1A1333C9 | € 41,35 | € 41,35 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 58,78 | € 58,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 317,90 | |
De vraag is of ik de voeding nodig heb. Ik heb geen idee of de standaard voeding de grafische kaart trekt.
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.