Wat vonden jullie van de DEV summit 2019?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrswgtr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-09 09:41
Op tweakers.net blijft het tot nu toe stil over het verloop van de Tweakers Developers Summit 2019.

Ik heb zeker nuttige sprekers gehoord met dingen waar ik als web developer echt wat mee kan. Het verhaal van Jouke Visser over de nieuwe front-end van Rabobank vond ik interessant. Net als Davy Engone over web components. Prakash Palanisamy had wel een goed verhaal over AWS, maar het voelde een beetje als een sales-pitch voor Amazon. Guszti Eiben maakte een opsomming van zijn verwezenlijkingen en Femme, als je dit ooit leest: Je mag het wel wat enthausiaster brengen. Als je een echte baas bent zet je je framework voor IP-Symcon op Github.

Een groot nadeel vond ik de verstaanbaarheid van de meeste sprekers. Erg slecht Engels, inclusief de Nederlandse sprekers. Eigenlijk alleen de keynote sprekers vond ik echt goed te verstaan.

De keynote sprekers hadden leuke verhalen, maar niet echt hands-on informatie. Harper Reed vond ik het minst toevoegen, al was hij wel grappig. De opening van de dag (Miss K from the Light Society) was alsof ik in een slechte film was beland :P .

De lunch en drankjes vond ik goed geregeld, maar aan het einde van de dag had ik graag een biertje gelust.

Wat vonden jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door jrswgtr op 20-02-2019 19:36 ]