Ja ik zat weer eens te bellen met de mensen van casema. Er werd mij een tijd geleden verteld dat alle casema cable basic klanten overgaan naar wanadoo cable premium. Dit alles zou gebeuren in week 27 van dit jaar. Ik was redelijk blij, eindelijk van die 2 kb downloadnselheid af. en op naar de 512 kb.
Ik had in week 25 mijn migratieformulier ontvangen, ingevuld en vertuurd. Vervolgens moest ik bellen naar casema om een afspraak te maken voor de intallatie van de modem. Hier volg het telefoongesprek van 2 juli:
D: Dex
C: Casema
week 30:
GoTTers.. HELP ME.. Bel 0800-1884 (gratiz
) en vraag om een afspraak te maken voor het installatie van een wanadoo premuim abbonnement. Als ze om een postcode of woonplaats vragen: 1964 ** of 1965 ** in Heemskerk.
Aan de modjes: Sorry dat ik deze topic open. ben gewoon erg saggerijnig en vraag om een mass protest tegen deze waanzing. Als jullie het nodig vinden deze topic te sluiten of te verhuizen, ga je gang maar. Sorry voor de overlast maar ik ben het gewoon zat met die casloma lui.
Bedankt,
-DeX
Text geschreven voor alle anti-casema Gotters op 24 juli 2001. alle rechten voorbehouden.
Ik had in week 25 mijn migratieformulier ontvangen, ingevuld en vertuurd. Vervolgens moest ik bellen naar casema om een afspraak te maken voor de intallatie van de modem. Hier volg het telefoongesprek van 2 juli:
D: Dex
C: Casema
2 weken wachten.. en vol spanning weer bellen:C: Goedemorgen casmea helpdesk
D: Goedemorgen met <%=Naam> uit <%=woonplaats>. Ik wil graag een afspraak maken voor het installeren van mijn wanadoo premium modem.
C: mag ik uw postcode
D: <%=postcode>
C: (tik tik tik) uhm... Het is nog niet mogelijk im in uw woonplaats wanadoo premium te nemen.
D: Wanneer dan wel
C: Er staat hier in week 29.
D:... Zucht.. ok.. bel ik dan wel ff
C: Goedemorgen blablablabla
D: Ja goedemorgen blablbal. ik wi graag een afspraak maken voor het installene van mijn premium modem.
C: wat is uw postcode?
D:<=%postcode>
C: (tik tik ) het is nog niet mogelijk...
D: Wanneer dan WEL????
C: Er staat hier: Week 30.
D: week 30!!! verdomme ik zou het 2 weken geleden al krijgen!!..
C: Ja (stotter stotter) we we we uhm, d d de planning is niet goed gelopen.
D: Wanner loopt het wel goed?
C: uu u uhm.. week 30?
D:ok doei!
week 30:
Nu ben ik dus vreselijk pissed off dus. ik moet ff mijn agressie kwijt...C: Goedeblablabl
D: Goedebla. ik wou graag blablabl
C: Wat is uwpostcode
D: <=%postcode>
C: (tok tok) Uhm.. er staat hier dat het nog niet mogelijk is om wanadoo pre..
D: Ja ja ja.. wanneer nu WEL!?!?
C: Week 41
D: OKTOBER?!?!?!
C: Ja okctober.
D: Meen je dat![]()
![]()
C: Ja...
D: Echt....
C: Week 41 ja..
D: Wat is er dan misgegaan?
C: Dat mag ik uw niet vertellen...
D: Lekker dan...
C: nog andere vragen..
D: Ja.. Mag ik bij jullie nu komen om CS te spelen?
C: HUH?
D:Doei!
GoTTers.. HELP ME.. Bel 0800-1884 (gratiz
edit:
Heb net gebeld met een mede GoTter, hij heeft ook gebeld en zegt dat het bij hem weer 31 is. Zelfde regio, zelfde verhaal.
Heb net gebeld met een mede GoTter, hij heeft ook gebeld en zegt dat het bij hem weer 31 is. Zelfde regio, zelfde verhaal.
Aan de modjes: Sorry dat ik deze topic open. ben gewoon erg saggerijnig en vraag om een mass protest tegen deze waanzing. Als jullie het nodig vinden deze topic te sluiten of te verhuizen, ga je gang maar. Sorry voor de overlast maar ik ben het gewoon zat met die casloma lui.
Bedankt,
-DeX
Text geschreven voor alle anti-casema Gotters op 24 juli 2001. alle rechten voorbehouden.