Ik speel sinds anderhalve week Apex Legends. De game crashte regelmatig, maar omdat ik de laatste tijd mijn pc weinig had gebruikt dacht ik dat een schone installatie van windows zou helpen.
Dus windows opnieuw geinstalleerd, alle recente drivers geinstalleerd maar de game bleef regelmatig crashen.
Zojuist crashte ik weer en was de verbinding weg tussen monitor en pc. Op mijn beeldscherm kreeg ik de melding 'signal cable not connected'. Vervolgens heb ik mijn oude monitor erbij gepakt, maar dat hielp niet.
Uiteindelijk heb ik op beide schermen met zowel hdmi als dvi geprobeerd beeld te krijgen, zonder resultaat. Een andere stroomkabel helpt ook niet. Overigens start de pc wel gewoon op.
Kan ik concluderen dat mijn pc is overleden (of in ieder geval een onderdeel)?
Voor de volledigheid mijn specificaties:
Processor: i5 4460
Moederbord: b85m pro4
Geheugen: 8gb ram
Videokaart: msi radeon r9 380 4gb
Dus windows opnieuw geinstalleerd, alle recente drivers geinstalleerd maar de game bleef regelmatig crashen.
Zojuist crashte ik weer en was de verbinding weg tussen monitor en pc. Op mijn beeldscherm kreeg ik de melding 'signal cable not connected'. Vervolgens heb ik mijn oude monitor erbij gepakt, maar dat hielp niet.
Uiteindelijk heb ik op beide schermen met zowel hdmi als dvi geprobeerd beeld te krijgen, zonder resultaat. Een andere stroomkabel helpt ook niet. Overigens start de pc wel gewoon op.
Kan ik concluderen dat mijn pc is overleden (of in ieder geval een onderdeel)?
Voor de volledigheid mijn specificaties:
Processor: i5 4460
Moederbord: b85m pro4
Geheugen: 8gb ram
Videokaart: msi radeon r9 380 4gb