HUE Other Routines Schakelen vanzelf uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0r1z
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik gebruik de HUE bridge en app om apparaten en lampen uit en aan te schakelen, ik heb de Osram plugs toegevoegd aan Other Routines in de HUE app. Echter na een dag staan ze allemaal uit , sommige routines eerder dan de andere.

Ik heb de routines al een keer opgeschoond zoals geadviseerd via HUE support maar geen resultaat.
Feitelijk wil ik dat de routines 24x7 schakelen zoals volgens mij de bedoeling is echter de routines schakelen 1 voor 1 uit en na 12 - 24 uur zijn ze allen uitgeschakelt.

Als iemand een idee of advies heeft hoor ik het graag :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 16:22
Ik ben benieuwd of je het kunnen oplossen? Ik gebruik al tijden de osram smarts voor binnen en die gaan prima. Sinds kort een osram smart plug voor buiten en die schakelt de routine ook constant uit. Niet dagelijks maar wel in de paar dagen. Heb uitgesloten dat het aan het bereik ligt want de stekker ligt nu naar de bridge.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

Bij het maken van de routine moet je ook de weekdagen 1 voor 1 aanklikken. Standaard staan deze uit en dus loopt de routine dan maar 1x

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• testmanager
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
LDVC schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:11:
Bij het maken van de routine moet je ook de weekdagen 1 voor 1 aanklikken. Standaard staan deze uit en dus loopt de routine dan maar 1x
Aahaaa, thanks!
Ik had dit probleem ook, nu gefixt. Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbytes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-04-2021
LDVC schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:11:
Bedankt ! Jammer dat het niet default aanstaat die dagen.