Voor mijn hobby vind ik het leuk om schetsen van landschappen en gebouwen te maken. Dit doe ik momenteel gewoon op een kladblok, maar ik wil graag switchen naar een tekentablet. Hierbij zoek ik een tablet die ik buiten, of vanaf de bank kan gebruiken. Dus het liefst met scherm en draadloos.
Ik ben nog complete beginner, en kan niet veel tablets vinden die geschikt zijn voor gebruik zonder bureau. Ik zou graag net zo willen schetsen als nu, met een kladblok/tablet op schoot op de bank of buiten.
Zijn er mensen die me hierin zouden kunnen informeren?
Alles tips worden zeer gewaardeerd.
Alvast hartelijk bedankt!
EDIT:
Dit is mijn eerste uitstapje naar de digitale wereld op teken gebied. Daarom weet ik nog niet hoe het gaat bevallen en wil ik het graag betaalbaar houden. Is een budget van ongeveer 350 euro realistisch?
Ik ben nog complete beginner, en kan niet veel tablets vinden die geschikt zijn voor gebruik zonder bureau. Ik zou graag net zo willen schetsen als nu, met een kladblok/tablet op schoot op de bank of buiten.
Zijn er mensen die me hierin zouden kunnen informeren?
Alles tips worden zeer gewaardeerd.
Alvast hartelijk bedankt!
EDIT:
Dit is mijn eerste uitstapje naar de digitale wereld op teken gebied. Daarom weet ik nog niet hoe het gaat bevallen en wil ik het graag betaalbaar houden. Is een budget van ongeveer 350 euro realistisch?
[ Voor 14% gewijzigd door JackJack op 20-02-2019 11:39 ]