Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op Full-HD, met geen behoefte om dat te verhogen. Hij komt in de woonkamer te staan onder de televisie. Meeste games welke ik zal spelen zullen single player zijn en met controller bestuurd worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 inclusief verzending/assemblage. Minder is altijd beter, voor geld moet gewoon gewerkt worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en controller heb ik.Heb ook nog een 3GB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een 1060 GTX voorlopig genoeg zal moeten zijn, maar ben onvoldoende op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Speel met name RPG's (Witcher 3, Dark Souls Serie) en RTS (Civilization, Anno). Ik ben niet van de FPS spellen (ook niet gezien ik voor een groot deel met controller speel).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet klein zijn omdat hij in de woonkamer komt te staan. Bij voorkeur ook niet te luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles van deze lijst bij elkaar, zijn er betere opties? 1060 GTX of toch een 2060 GTX? Op zich wil ik de assemblage eventueel ook wel zelf doen, volgens mij is dat tegenwoordig niet zo moeilijk meer.
Gamen op Full-HD, met geen behoefte om dat te verhogen. Hij komt in de woonkamer te staan onder de televisie. Meeste games welke ik zal spelen zullen single player zijn en met controller bestuurd worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 inclusief verzending/assemblage. Minder is altijd beter, voor geld moet gewoon gewerkt worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en controller heb ik.Heb ook nog een 3GB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een 1060 GTX voorlopig genoeg zal moeten zijn, maar ben onvoldoende op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Speel met name RPG's (Witcher 3, Dark Souls Serie) en RTS (Civilization, Anno). Ik ben niet van de FPS spellen (ook niet gezien ik voor een groot deel met controller speel).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet klein zijn omdat hij in de woonkamer komt te staan. Bij voorkeur ook niet te luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles van deze lijst bij elkaar, zijn er betere opties? 1060 GTX of toch een 2060 GTX? Op zich wil ik de assemblage eventueel ook wel zelf doen, volgens mij is dat tegenwoordig niet zo moeilijk meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | XFX RX 580 GTS Black Edition 8GB OC+ | € 172,81 | € 172,81 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 93,04 | € 93,04 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,50 | € 62,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 658,10 | |
[ Voor 6% gewijzigd door beast1909 op 20-02-2019 12:12 ]