Mijn vraag
Recent heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft (RX580), welke gebruik maakt van een 6 pins PCI-e kabel en een 8 pins PCI-e kabel. Mijn oude videokaart had alleen een 6 pins kabel nodig. Nu zijn we recent verhuisd, en is uiteraard die 8 pins kabel spoorloos, dus die moet ik nieuw hebben.
Nu kom ik op internet de SilverStone PP07 tegen, met aan de uiteinden een 8 pins male stekker, maar met een female stekker in het midden. Voor zover ik kan zien moet er in mijn voeding ook een male stekker, dus in theorie (misschien te simpel gedacht
) zou ik ze kunnen verbinden via die uiteinden. Alleen ik vrees dat de praktijk anders is, en er gewoon twee stroomlijnen lopen vanuit de middelste female stekker naar beide male stekkers? Aangezien er een redelijke afstand overbrugd moet worden moet de kabel ook nog enige lengte hebben. Met 25 centimeter ga ik het niet redden denk ik.
Close up van de voeding, en de betreffende aansluiting

Overzicht van de kast (let niet op het kabelmanagement, normaal is de kast dicht

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sapphire Radeon RX 580 8GB NITRO+
OCZ ModXStream Pro 600W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google
Alvast dank voor de hulp!
Recent heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft (RX580), welke gebruik maakt van een 6 pins PCI-e kabel en een 8 pins PCI-e kabel. Mijn oude videokaart had alleen een 6 pins kabel nodig. Nu zijn we recent verhuisd, en is uiteraard die 8 pins kabel spoorloos, dus die moet ik nieuw hebben.
Nu kom ik op internet de SilverStone PP07 tegen, met aan de uiteinden een 8 pins male stekker, maar met een female stekker in het midden. Voor zover ik kan zien moet er in mijn voeding ook een male stekker, dus in theorie (misschien te simpel gedacht
Close up van de voeding, en de betreffende aansluiting

Overzicht van de kast (let niet op het kabelmanagement, normaal is de kast dicht

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sapphire Radeon RX 580 8GB NITRO+
OCZ ModXStream Pro 600W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alvast dank voor de hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door Stefan H op 20-02-2019 09:13 ]