Ik zoek een?
De laatste tijd heb ik problemen wanneer ik game: Als ik een redelijk "zware" game (denk aan APEX legends, Fortnite, Battlefield) speel, heb ik last van bijvoorbeeld: lag, muis stottert, geluid gaat ruisen, traag alt-tabben, of simpelweg vastlopen. Alleen ik weet niet waaraan dit ligt, dus weet iemand waaraan dit ligt?, en dus wat ik zou moeten upgraden?
Wat is je budget?
Rond de 400/500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een am4 socket op mijn moederbord, maar ik sta ook open voor een nieuw moederbord. Voor de rest geen merkvoorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil niet al te zware games gaan spelen, als de game maar niet lagged, en vloeiend loopt(voorbeeld: APEX legends op 1080p, max settings, 60 fps)
Mijn build is nu:
- processor: AMD ryzen 3 1200
- videokaart: Nvidia gtx 1050 TI
- werkgeheugen: Crucial 8gb 2133 mhz
- voeding: Coolermaster GM G450M
- moederbord: ASROCK A320M-DGS
- opslag: Crucial SSD MX300 275 GB
De laatste tijd heb ik problemen wanneer ik game: Als ik een redelijk "zware" game (denk aan APEX legends, Fortnite, Battlefield) speel, heb ik last van bijvoorbeeld: lag, muis stottert, geluid gaat ruisen, traag alt-tabben, of simpelweg vastlopen. Alleen ik weet niet waaraan dit ligt, dus weet iemand waaraan dit ligt?, en dus wat ik zou moeten upgraden?
Wat is je budget?
Rond de 400/500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een am4 socket op mijn moederbord, maar ik sta ook open voor een nieuw moederbord. Voor de rest geen merkvoorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil niet al te zware games gaan spelen, als de game maar niet lagged, en vloeiend loopt(voorbeeld: APEX legends op 1080p, max settings, 60 fps)
Mijn build is nu:
- processor: AMD ryzen 3 1200
- videokaart: Nvidia gtx 1050 TI
- werkgeheugen: Crucial 8gb 2133 mhz
- voeding: Coolermaster GM G450M
- moederbord: ASROCK A320M-DGS
- opslag: Crucial SSD MX300 275 GB