Toon posts:

[Webdesigner] Hosting voor beginnend webdesigner

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand mij een hostingbedrijf kan aanbevelen. Ik ben sinds kort begonnen als webdesigner en heb nu een pakketje lopen bij Siteground. Nu krijg ik echter al wat meer klanten en ben ik benieuwd of ik ergens beter uit ben? Iemand hier ervaring mee en mij wat advies zou willen geven?

Alvast bedankt,
Tim

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Budget? Welk framework / OS? Storage-requirements? Bandwidth-requirements? Wil je ook domeinen daar afnemen/hosten? Uptime? Backup/restore?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geïnteresseerd in alle prijsklasse om die vervolgens te vergelijken en een afweging te maken. De websites worden allemaal gemaakt met Wordpress dus een wordpresspakket is ook een optie. Daarnaast moet ik inderdaad ook domeinen kunnen afnemen en hosten. Op het moment zit ik op 20GB webspace, maar ik merk dat het gebruik hiervan best snel oploopt, dus meer is zeker een must. Daarnaast wil ik wel een dagelijkse back-up service. Het gaat er meer om dat de zaken wat serieuzer beginnen te worden en ik me afvraag met welke hosting andere mensen prettige ervaringen hebben.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:15
Er zijn al vaker dergelijke topics langsgekomen waar iedereen gewoon puur z'n eigen hoster gaat pluggen. Zoek dus even op dit forum.

Verder lijkt SiteGround niet echt competitief geprijsd als ik het zo zie. Er zijn namelijk zat hosters die onbeperkte opslag aanbieden voor slechts een paar euro meer per maand.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alle prijsklassen? Blijft wat wollig, eerlijk gezegd. Ik kan je ook een dedicated server aanraden van 1400 Euro per maand; kan je zelf je OS installeren, eventueel met containers/docker/VM's werken voor je afzonderlijke domeinen, je domeinen zelf redirecten naar de goede IP's etc.

Ik snap dat je beginnend bent en misschien niet alles op je netvlies hebt maar heb je ook extra RAM nodig voor bijvoorbeeld je caching? Of zit je zelfs zo druk met sommige sites dat je ook een CDN nodig hebt? Over hoeveel traffic / hits per dag hebben we het eigenlijk?

Verwacht je 24/7/365 support met 2 uur oplostijd? Is 8 uur voldoende? Ben je zelf technisch genoeg om desnoods op kernel-niveau een issue te troubleshooten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@Verwijderd ik verwacht dat je hier voornamelijk wisselende reacties van tweakers zult ontvangen. Die ene ervaring van een persoon staat wellicht helemaal niet in verband met ervaringen van anderen. Ik zou ik elk geval beginnen bij ISPGids.com en daar filteren tot een eigen shortlist. Met die lijst kun je dan vrij eenvoudig de beoordelingen naast elkaar neerleggen.

Als ik een shortlist moest samenstellen, nam ik in elk geval de afwegingen mee als: ondersteuning voor certificaten, bepaald controlpanel, welke taal, welke database etc.

I browse with Vivaldi

Pagina: 1