Toon posts:

cpu upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Verwijderd

Topicstarter
heyy.

is het mogelijk om een intelcore 2duo cpu e84003.00g.hz te upgraden naar 4 core INTEL Core 2 Quad Q9400 Socket LGA 775CPU INTEL Q9400 Processor 2.66Ghz/6M /1333GHz)

• rikhartman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 14:38
kort: ja.
Of je er veel mee wint en of je moederbord het aankan is 2..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga naar de site van je moederbord-fabrikant, kijk even welke CPU's ondersteund worden en pak, desnoods, ook even release-notes erbij van de BIOS-versies en dan weet je waarschijnlijk 100% zeker welke CPU je kan plaatsen / vervangen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, kan je moederbord het aan? Wat stond er op de site?

Het is hier geen buurtsuper waar je even een vraag kan stellen, helaas. Hoor graag of je vraagstelling opgelost is met de tips die we gaven

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Supports ® Core™ 2 multi-core and Intel 45nm processors

Supports DDR2 1200(OC)* memory for outstanding system performance.

Revolution energy saving design with GIGABYTE Dynamic Energy Saver(DES) technology.
Ultra Durable 2 motherboard features High Quality CPU Power design with Ferrite core chokes, Low RDS (on) MOSFET and Solid Capacitors.

Ultimate graphics performance with PCI-E x16 interface

Integrated SATA 3Gb/s with RAID function

Features high speed Gigabit Ethernet

Audio controller from ALC 889A codec, featuring 106 dB Signal to Noise ratio and supporting for Blu-ray
.

• Cpt.nIX
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-02 11:06
Misschien dat je het exacte typenummer van je moederbord kan posten, daar kunnen we hier wat meer mee. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. Sowieso, we zijn niet helderziend. Na drie verzoeken post je nog steeds niet welk bord je hebt. Met de beste wil in de wereld kunnen we niet raden of jouw specifieke bord overweg kan met enige processor.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.