Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

EATX in Corsair Crystal 570X case?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Inmiddels beschik ik over de 7980XE processor waarvoor een X299 moederbord nodig is. Waarschijnlijk wordt het een EATX bord zoals deze: pricewatch: Asus ROG Rampage VI Extreme Omega

Helaas had ik vorig jaar al een Corsair Crystal 570X case gekocht voor mijn toekomstige build. De vraag is, zou het moederbord in deze kast passen?

Thanks

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:24
Nee.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:04:
Hey,

Inmiddels beschik ik over de 7980XE processor waarvoor een X299 moederbord nodig is. Waarschijnlijk wordt het een EATX bord zoals deze: pricewatch: Asus ROG Rampage VI Extreme Omega

Helaas had ik vorig jaar al een Corsair Crystal 570X case gekocht voor mijn toekomstige build. De vraag is, zou het moederbord in deze kast passen?

Thanks
Wat heb je zelf gevonden waarom het wel of niet zal passen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Dit antwoord is toch heel makkelijk zelf uit te zoeken, in 2 kliks heb je het antwoord en voor de zekerheid kun je de site van de fabrikant raadplegen.
Is nog sneller ook dan hier een topic openen.

[ Voor 13% gewijzigd door JappieR op 19-02-2019 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:18:
[...]

Wat heb je zelf gevonden waarom het wel of niet zal passen ?
Volgens de specs past het inderdaad niet, maar ik las hier dat zoiets wel gelukt was:

https://www.kitguru.net/c...red-glass-chassis-review/

Ik dacht misschien weet iemand hier wat meer over

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26
Ja in de tekst van kitguru staat dat het wel er in past:

When you strip the Corsair Crystal 570X of its glass and take a look at the bare chassis you can see that they have used a conventional steel structure that accommodates an ATX motherboard, although we squeezed in an E-ATX Asus Rampage V Edition 10 without difficulty.

De Rampage V Edition 10 heeft dezelfde layout als de Asus ROG Rampage VI Extreme Omega, dus ja, het zou passen.
Moet je alleen even goed kijken of al je fans er nog inpassen.
Pagina: 1