Verwijderd
Zeer interessant om te weten,
Zelf ben ik ook op zoek naar een vervabger voor m'n voodoo banshee, optie 1 was geforce ddr, toen werd het een geforce 2, waarschijnlijk de asus v7700, maar als de MX snel in nederland is, ga ik die halen, zoveel spellen speel ik nou ook weer niet.
Zelf ben ik ook op zoek naar een vervabger voor m'n voodoo banshee, optie 1 was geforce ddr, toen werd het een geforce 2, waarschijnlijk de asus v7700, maar als de MX snel in nederland is, ga ik die halen, zoveel spellen speel ik nou ook weer niet.
Ik heb zelf een Voodoo 2 (nog flutter), en ik wilde misschien eerst een Viper2 gaan kopen, maar die blijkt toch een stuk minder goed te zijn als de GeForce2 MX, want die kan je ook nog een stuk overclocken, en die heeft betere drivers en stuff.
Ik ga denk ik morgen Guillemot maar 's bellen wanneer de Prophet2 MX in Nederland te krijgen is.
Ik ga denk ik morgen Guillemot maar 's bellen wanneer de Prophet2 MX in Nederland te krijgen is.
als jij nou even belt en dat hier post, is iedereen blij
Ik moet die kaart hebben
Ik moet die kaart hebben
Half juli komt de Prophet II MX uit in Nederland. Ik krijg als het goed is nog antwoord van Elsa wanneer hun GeForce2 MX kaart op de markt komt.
volgens nvnews.net komen de eerste geforce mx kaarten binnen 7-10 dagen op de markt
.
Gelukkig wel, alhoewel, dan ben ik toch op vakantie. Ik weet trouwens ook nog wat de Guillemot Prophet2 MX gaat kosten: f 429,-- (adviesprijs), en de Dual Display van Guillemot (Propher2 MX Dual Display (goh)) gaat f 500,-- kosten, en is in nederland vanaf begin augustus.
Helaas komt ie net uit als ik op vakantie ben, maar goed, dan koop ik 'm gelijk de dag dat ik terug ben...
Helaas komt ie net uit als ik op vakantie ben, maar goed, dan koop ik 'm gelijk de dag dat ik terug ben...
Verwijderd
Dat wordt voor mij dus de Guillemot prophet2 mx ipv de asus V6800 c.q V7700
Dit kaartje moet goed genoeg zijn voor mij, zeker als je nu voodoo banshee hebt, is het al een hele verbetering en een stuk goedkoper dan de geforce 2 GTS
Nu nog een winkel vinden die 'em ook nog 'es goedkoop levert
[update]
op de tweakers pricewatch net de asus V7100 geforce MX gezien voor 409 guldentjes
bij SWW
Dit kaartje moet goed genoeg zijn voor mij, zeker als je nu voodoo banshee hebt, is het al een hele verbetering en een stuk goedkoper dan de geforce 2 GTS
Nu nog een winkel vinden die 'em ook nog 'es goedkoop levert
[update]
op de tweakers pricewatch net de asus V7100 geforce MX gezien voor 409 guldentjes
De Nvidia geforce2 MX zou toch FL250 tot FL300,- gaan kosten las ik in een headline????
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Op nvnews nog wat info
ASUS gave me some data about their new GeForce 2 MX based card V7100. In the following the cards that will be available in Germany:
V7100 / PURE / 32M (ca. 329,- DM / 169 USD)
V7100 / PURE / 16M
V7100 / TV / 32M (ca. 379,- DM / 184 USD)
V7100 / TV / 16M
V7100 / DVI / 32M
V7100 / DVI / 16M
ASUS gave me some data about their new GeForce 2 MX based card V7100. In the following the cards that will be available in Germany:
V7100 / PURE / 32M (ca. 329,- DM / 169 USD)
V7100 / PURE / 16M
V7100 / TV / 32M (ca. 379,- DM / 184 USD)
V7100 / TV / 16M
V7100 / DVI / 32M
V7100 / DVI / 16M
Verwijderd
Mijn mobo, de MSI K7pro, heeft AGP 1x/2x versie 1.00(volgens sandra).AGP 4X Support
Hij draait toch ook wel op AGP 2x?
Verwijderd
de GF2MX zou rond de 120 dollar gaan kosten, dus das zo'n 275 piek. denk dat je rond de 300 piek wel een OEM versie kan vinden.
wanneer weet ik neit
thavinny
wanneer weet ik neit
thavinny
Verwijderd
Sc00r zo'n vaag taiwanees merk (zorg echter wel dat er GOED geheugen op zit, 6 ns Hyundai bijv.) voor een gulden of 300. Plak er een ENORME fan + bijbehoren koelblok op en klaar is koos, of rob, of nico, of wie er ook maar mee bezig is.
Verwijderd
FFF,
deze kaart is de 'budget' versie van de Geforce 2.
Standaard is deze kaart ong. even snel als de Geforce 256, maar met flink overklokken komt ie in de buurt van de Geforce 2.
deze kaart is de 'budget' versie van de Geforce 2.
Standaard is deze kaart ong. even snel als de Geforce 256, maar met flink overklokken komt ie in de buurt van de Geforce 2.
Pagina: 1